تغییر رنگ در دکوراسیون آشپزخانه

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
می‌توانید با روش‌های خیلی ساده و بکارگیری تناژی از رنگ‌های خاص، تغییرات خیلی چشمگیری در ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید.
رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه

تغییر رنگ و یا اضافه کردن پالتی از رنگ به دکوراسیون آشپزخانه بهترین راه برای ایجاد تغییر و تنوع در این فضا است. این کار به شما کمک می‌کند که بدون هیچگونه تعمیر و ساخت و سازی، بتوانید حس و حال متفاوتی را به فضای آشپزخانه‌ خود ببخشید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه می‌پردازیم.

رنگ مرجانی

این آشپزخانه که با رنگ صورتی مرجانی طراحی شده است، می‌تواند تمام مدت احساس تازگی و شادابی را در وجود شما حفظ کند. علاوه بر این استفاده از وسایل حصیری در کنار این رنگ می‌تواند ترکیب جالب و منحصربه‌فردی را خلق کند.

رنگ در دکوراسیون آشپزخانه

آبی دریایی

انتخاب رنگ آبی دریایی تیره در دکوراسیون آشپزخانه‌های بزرگ می‌تواند کار هوشمندانه‌ای باشد. این رنگ کمک می‌کند که آشپزخانه شما شکل رسمی‌تری بگیرد و در کنار آن دنج‌تر هم به نظر برسد. در کنار این رنگ شما می‌توانید از رنگ‌های متنوع و مکملی نیز در برخی از وسایل آشپزخانه استفاده کنید و فضای متفاوتی را شکل دهید.

آبی پاستلی

اصولاً استفاده از رنگ‌های کم‌رنگ و به اصطلاح پاستلی، می‌تواند آرامش بسیاری را به فضای خانه و آشپزخانه شما ببخشد. در تصویر زیر استفاده از رنگ آبی پاستلی برای کابینت‌ها، انتخاب هوشمندانه‌ای است که به فضا آرامش بسیاری بخشیده و آن را شیرین و ملایم کرده است.

رنگ در دکوراسیون آشپزخانه

مشکی مات

یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه رنگ مشکی مات است. در کنار این رنگ می‌توانید از وسایل طلایی‌رنگ استفاده کنید. همچنین می‌توانید دستگیره‌های کابینت خود را به رنگ طلایی تغییر دهید. با این حال توصیه می‌کنیم که رنگ مشکی مات را در آشپزخانه‌های کوچک به کار نبرید، چراکه می‌تواند فضای آشپزخانه را کوچک‌تر و تاریک‌تر نشان دهد.

زرد کمرنگ

استفاده از رنگ زرد کمرنگ در فضای خانه می‌تواند حس و حال پرطراوت و بی‌نظیری را در شما بوجود آورد. این رنگ به عنوان انتخابی لطیف و دلنشین، دکوراسیون آشپزخانه‌ شما را امن‌تر و دلنشین‌تر جلوه می‌دهد. توصیه می‌کنیم که در کنار این رنگ از وسایلی با رنگ‌های متفاوت‌تر کمک بگیرید و ترکیب رنگی ایده‌آل و متناسبی را شکل دهید.

سبز زیتونی

شما می‌توانید به جای اینکه تمامی کابینت‌ها و دیوار‌های آشپزخانه را رنگ‌آمیزی کنید به سراغ یک کابینت بروید و رنگ آن را تغییر دهید. پیشنهاد ما استفاده از رنگ سبز زیتونی است. همانطور که در تصویر زیز نیز مشاهده می‌کنید استفاده از این رنگ برای یکی از دیوارها یا کابینت، می‌تواند به آشپزخانه شما شخصیت ببخشد و هویت جذابی را برای آن شکل دهد.

رنگ در دکوراسیون آشپزخانه

رنگ کرم

اگر استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه بی‌نهایت برای شما ساده و معمولی است، می‌توانید آن را به رنگ کرم تغییر دهید. این رنگ در عین حال که هنوز سبکی و درخشندگی رنگ سفید را برای شما به نمایش می‌گذارد، می‌تواند فضا را گرم‌تر کرده و به جذاب‌تر شدن آشپزخانه‌ شما کمک نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکاتی برای تغییر چیدمان اتاق پذیرایی را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…