ایده هایی جذاب برای دکوراسیون سبز خانه!

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه، علاوه بر اینکه به زیبایی چیدمان شما کمک می‌کند، سبب ایجاد فضایی خاص و آرام می‌شود.‌
دکوراسیون سبز خانه

خیلی از ما سبز را نماد طبیعت می‌دانیم و با دیدن آن احساس آرامش می‌کنیم، برای همین هم علاقه داریم این رنگ زیبا را به فضای داخلی خانه خود وارد کنیم. اما قبل از هر اقدامی باید بدانیم که رنگ سبز با چه رنگ‌های دیگری ست می‌شود تا با آن‌ها منزل خود را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنیم. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم با معرفی ایده هایی کاربردی و معرفی ترکیب‌های رنگی مختلف، به شما عزیزان کمک کنیم تا دکوراسیون سبز خانه خود را طراحی کنید.

رنگ سبز را در کنار رنگ‌های گرم به کار ببرید!

اگر می‌خواهید فضایی را دکور کنید که محیطی پرانرژی و جذاب داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ سبز را در کنار رنگ‌های گرم، مثل قرمز، نارنجی و زرد بکار ببرید، زیرا سبز جزو رنگ‌های سرد است و رنگ‌های گرم به خاطر تضادی که با آن دارند، پالت رنگی زیبایی کنار هم به وجود می‌آورند. اما در اجرای این روش بهتر است، سبز را در سطوح بیشتری از فضا بکار ببرید و به نسبت کمتری از رنگ‌های قرمز، نارنجی یا زرد در مبلمان و دکوری‌ها استفاده کنید.

صورتی یا بنفش را کنار سبز استفاده کنید!

شکوفه‌های بهاری، گل میخک، گل داوودی! این‌ها بخش کوچکی از طبیعت زیبای زمین هستند که در آن‌ها رنگ صورتی یا بنفش را در کنار سبز با همدیگر می‌بینیم. پس شما هم می‌توانید از این پدیده‌های طبیعی الهام بگیرید و رنگ‌های سبز و صورتی و بنفش را در دکوراسیون سبز خانه خود استفاده کنید.

دکوراسیون سبز منزل

رنگ سبز و قهوه‌ای را در فضای داخلی کنار هم به کار ببرید!

به غیر از صورتی، قهوه‌ای رنگ دیگری است که کنار سبز بسیار در طبیعت دیده می‌شود. اگر قهوه‌ای را به عنوان رنگ غالب و رنگ سبز تیره را به عنوان رنگ ثانویه در نظر بگیرید، جلوه بسیار لوکس و شیکی در خانه شما ایجاد خواهید شد.

برای جلوه مدرن خاکستری یا طوسی را کنار سبز به کار ببرید!

اگر علاقه دارید که خانه شما دکوراسیونی مدرن و امروزی داشته باشد، یکی از پالت‌های رنگی که از آن می‌توانید استفاده کنید، رنگ‌های خاکستری، طوسی و سبز هستند. باید بدانید که خاکستری و طوسی رنگ خنثی هستند و بکار بردن رنگ سرزنده و زیبای سبز در کنار آن، جلوه بسیار زیبایی به دکور خانه خود خواهید داد.

دکوراسیون سبز منزل

ترکیب آبی و سبز را فراموش نکنید!

آبی و سبز رنگ‌هایی نزدیکی بهم هستند و در کنار هم دکوراسیونی زیبا به وجود خواهند آورد که به شما حس طراوت و تازگی می‌دهد، اما در استفاده از آن‌ها زیاده‌روی نکنید، چرا که این دو رنگ سرد هستند و بهتر است در کنار آن‌ها، رنگ‌های قهوه‌‌‌ای و یا رنگ‌های گرم نیز قرار بگیرند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان در دکوراسیون نشیمن، ۶ روش چیدمان بهتر! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ

    ??????

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…