امن‌ترین کشورها برای سفر در کرونا در ۲۰۲۱

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌دانید امن‌ترین کشورها برای سفر در کرونا در 2021 کدام هستند؟
مقاصد امن برای سفر در کرونا

از زمان شروع شیوع ویروس کرونا؛ صنعت گردشگری، تورهای مسافرتی، صنعت هواپیمایی و غیره تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسن کرونا شرایط بهتر شده و بسیاری از کشورها مرزهای خود را گشوده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید مقاصد امن برای سفر در کرونا در سال ۲۰۲۱ کدام هستند، این مطلب از مجله دلتا را بخوانید.

مقاصد امن برای سفر در کرونا در سال ۲۰۲۱

پرتغال، جزایر مادیرا

از زمان همه‌گیری کرونا، مادیرا یکی از امن‌ترین مکان‌ها در اروپا بوده است. این مجموعه جزایر، خیلی زود اقدامات پیشگیرانه را شروع کرد و در وضعیت سبز شیوع ویروس با پایین‌ترین میزان ابتلا در اروپا قرار گرفت. این جزایر زیبا با سواحل، تفریحات آبی، هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین با محیطی امن و کاملا پاکیزه هر ساله پذیرای گردشگران زیادی هستند.
جزایر مادیرا از مقاصد امن برای سفر در کرونا

پرتغال، آزورس

آزروس یکی از مقاصد امن برای سفر در کرونا در سال ۲۰۲۱ است. تمام گردشگران پیش از بازدید از این جزایر باید تست کرونا بدهند. علاوه بر این، در این جزایر تعداد زیادی جاذبه‌ های توریستی در فضای باز وجود دارد. در ۹ جزیره موجود در آزروس که ترکیبی از سنت و مدرنیته هستند، غذاهای منحصربه‌فردی را خواهید یافت.
آزروس از مقاصد امن برای سفر در کرونا

گرجستان، تفلیس

اگر به دنبال یک مقصد امن و نزدیک برای سفر هستید، تفلیس، پایتخت گرجستان، می‌تواند بهترین گزینه باشد. به محض اینکه موارد ابتلا به بیماری در این شهر مشاهده شدند، تفلیس درهای خود را به روی مردم بست و نتیجه بسیار عالی بود.

سفر به تفلیس در کرونا برای مسافرانی که واکسن زده‌اند، محدودیتی ندارد و مسافرانی که واکسن نزده‌اند، باید تست بدهند. تفلیس پایتخت گرجستان شهری با قدمت تاریخی، ساختمان‌ها و فضایی زیبا و به جا مانده از قرون وسطاست که همواره یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران بوده است.
تفلیس از مقاصد امن برای سفر در کرونا

تاهیتی، مجموع جزایر فرانسه

این مقصد رویایی به عنوان یکی از مقاصد امن برای سفر در کرونا در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. تاهیتی یک مقصد ایده‌آل گردشگری امن با طبیعتی منحصربه‌فرد است. پیاده‌روی و غواصی در سواحل زیبا، غذاهای محلی و فرهنگ مردم این منطقه، تاهیتی را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است.
برای سفر به تاهیتی باید تست منفی کرونا که ظرف حداکثر ۳ روز پیش از سفر انجام شده باشد را ارائه دهید، همچنین گردشگران باید یک تست ، ۴ روز پس از رسیدن به این منطقه انجام دهند و قرنطینه لازم نیست.
تاهیتی از مقاصد امن برای سفر در کرونا

یونان، آسوس، کیفالونیا

اگر به دنبال مقاصد امن برای سفر در کرونا هستید، به یونان بروید. آسوس یکی از زیباترین مقاصد گردشگری است. کیفالونیا نیز که در شمال این جزیره قرار دارد به عنوان یکی از زیباترین جزایر یونان شناخته می‌شود. برای سفر به این مقصد؛ تست کرونا برای مسافرانی که واکسن زده‌اند، لازم نیست. بقیه مسافران باید آزمایش کرونا بدهند و قرنطینه وجود ندارد.
کیفالونیا از مقاصد امن برای سفر در کرونا

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های جهانگردی، کوچک‌ترین بیابان جهان اینجاست! را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ

    هنر احساس قیمت نداره

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…