استایل خانم‌ها که برای آقایان جذاب است!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وضع و حالت بدن در زیبایی اندام تاثیر زیادی دارد. حتی اگر اندام زیبایی داشته باشید عدم توجه به درست ایستادن، درست راه رفتن و درست نشستن، اثر هر لباس مناسبی را از بین می‌برد.
استایل خانم ها در نگاه آقایان

طبق تحقیقات انجام شده نکاتی وجود دارد که به طرز باور نکردنی، آقایان در استایل خانم‌ها می‌پسندند. شاید در نگاه اول به گونه‌ دیگر به نظر برسد، اما حقیقت چیزی دیگر است. در ادامه با مطلب استایل خانم ها در نگاه آقایان همراه مجله دلتا باشید.

استایل خانم ها در نگاه آقایان

  • عینک

عینک باعث جذابیت صورت و در نهایت، استایل می‌شود. نکته مهم درباره عینک، تناسب فرم فریم با صورت است. زمانی که عینکی مناسب با فرم صورت انتخاب می‌کنید، ظاهری زیبا و خاص خواهید داشت.

استایل خانم ها در نگاه آقایان عینک

  • موهای دم اسبی

این حقیقت وجود دارد که اکثر آقایان موهای بلند را دوست دارند؛ بویژه زمانی که به صورت دم اسبی بسته می‌شود. دلایل زیادی برای این علاقه وجود دارد، به طور مثال، چهره دخترانه‌تر می‌شود و صورت شما بیشتر نشان داده می‌شود.

  • آرایش

شاید این دور از انتظار‌ترین مورد باشد که آقایان چهره بدون آرایش را بیشتر می‌پسندند. این بدان معنا نیست که نباید از هیچ آرایشی استفاده کرد بلکه حداقل برای روزمره تنها به استفاده از یک ضدآفتاب و حداقل میزان آرایش اکتفا کنید. چهره بدون آرایش، معصومیت بیشتری دارد.

  • لباس‌های ورزشی

مردان در لباس‌های ورزشی بسیار جذاب هستند، این نکته برای خانم‌ها نیز صادق است.

  • پیراهن‌های طرح‌دار

پیراهن‌هایی که از جنس ساتن و حریر هستند در بهار و تابستان بیشتر پوشیده می‌شوند. این لباس‌ها خانم‌ها را خیلی دوست داشتنی و معصوم نشان می‌دهد؛ همین موضوع باعث می‌شود آقایان به این استایل علاقه داشته باشند.

استایل خانم ها در نگاه آقایان طرح دار

کت‌ چرم شما را جدی و با اعتمادبه‌نفس نشان می‌دهد. آقایان نیز عاشق اعتمادبه‌نفس در رفتار و استایل خانم‌ها هستند.

  • کفش کتانی

آقایان علاقه زیادی به کفش‌های پاشنه بلند دارند اما نه همیشه! کفش پاشنه بلند فقط در مراسم شب کاربرد دارد نه در استایل روزمره. برای استایل خیابانی و روزمره خود، کتانی سفید بپوشید تا جذاب‌تر از همیشه باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر  رنگ لباس چه چیزی درباره شخصیت شما می‎‌گوید؟ را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…