سوال همیشگی خانم‌ها، زیر مانتو چه بپوشم؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدت‌ها از زمانی که مانتوهای بلند و گشاد اپل‌دار با رنگ‌های تیره مد بود، می‌گذرد.
لباس زیر مانتو

در حال حاضر مانتوها در طرح و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند که طرح‌ها، بیش‌تر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. این موضوع باعث شده است تا دیگر اجزای لباس‌های زنانه هم مورد توجه قرار بگیرند. لباس زیر مانتو از همین اجزا است. اگر قصد دارید ترکیبی زیبا و مناسب از شومیز و مانتو برای بیرون از خانه بسازید، این مطلب مجله دلتا را از دست ندهید.

لباس زیر مانتو

شومیز لمه

از آن‌جا که استایل با این شومیز بسیار زیباست، تنها کافی است رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. شومیز لمه خاکستری، در ترکیب با مانتوی سفید یا مشکی یک ترکیب ایده‌آل را می‌سازد. البته این ترکیب می‌تواند برعکس هم به کار رود؛ به این معنا که مانتو را از جنس لمه انتخاب کنید و یک شومیز ساده زیر آن بپوشید.

بلوز حریر

اگر قصد رفتن به مهمانی، قرار خاص و… را دارید، بلوز حریر را فراموش نکنید. بلوز حریر برای مانتوهای جلوباز کاربردی‌تر است تا زیبایی بلوز را نشان دهد. این نوع بلوز برای دیدارهای رسمی و فصول گرم سال مناسب است.

بلوز نخی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای لباس زیر مانتو، بلوز نخی است. به‌ویژه که جنس سبک آن برای فصل‌های بهار و تابستان یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.

طرح و رنگ

بلوز ساده

این نوع بلوز را می‌توانید با مانتوهای طرح‌دار یا راه راه بپوشید تا طرح مانتو را بیش‌تر و بهتر نشان دهید.

طرح چهارخانه

بر خلاف بلوزهای ساده، طرح چهارخانه سرشار از رنگ و طرح است. مانتو‌های ساده، بهترین انتخاب برای این لباس خواهد بود. بسته به علاقه و سلیقه از رنگ‌های روشن یا تیره استفاده کنید.

شومیز گلدار

برای هماهنگی بیش‌تر با فصل بهار و تابستان، یک شومیز گلدار بپوشید. گل‌های روی شومیز، یادآور شادابی و نشاط بوده و حس زنانگی را در بیننده زنده می‌کند. اگر از شومیز گلدار یا به طور کلی طرحدار استفاده می‌کنید، سایر اجزای لباس را ساده در نظر بگیرید، تا از شلوغی بیش از اندازه استایل جلوگیری کنید.

لباس زیر مانتو طرح دار

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیش‌تر با مد و فشنبایدها و نبایدهای استایل قرار عاشقانه” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۰:۵۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۵۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۵۴ ق٫ظ

  4. یاسمن

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۴۶ ب٫ظ

    خیلی مطالب مفید بود. ممنون از وقتی ک گذاشتین.بسیار عالی

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۰:۵۰ ق٫ظ

      عالی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…