گل‌های بهاری که در لباس‌ها نقش می‌بندند!

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 بهار برای ما فارسی زبان‌ها فصل تازگی، سبزی و شروع دوباره است. فصلی که در آن همه چیز، از لباس گرفته تا دکوراسیون خانه و... تازه می‌شود.
لباس بهاری گل‌های بهاری که در لباس‌ها نقش می‌بندند!

لباس بهاری معمولا از لحاظ رنگ، روشن انتخاب می شود. رنگ‌هایی از قبیل سبز، سفید، آبی، صورتی و رنگ‌های نود مانند کرم، کالباسی و گلبهی،رنگ های بهاری هستند. با توجه به کالکشن “هفته مد ” امسال که پیراهن‌هایی با طرح و نقوش گل، مجددا توجه طراحان را به خود جلب کردند طراحان لباس از این نوع پارچه برای لباس‌ها استفاده کردند. همراه مجله دلتا باشید.

گل‌های بهاری در لباس بهاری

این استایل زنانه با الهام از طراحی‌های برند “Isabel Marant” ایده‌های بسیار خوبی برای تیپ بهاری به شما پیشنهاد می‌دهد. ترکیب طرح و نقوش بهاری و استفاده از رنگ‌های بسیار زیبا در کالکشن بهاره، جذابیت استایل بهاری را دو چندان می‌کند.

لباس بهاری آبی

نکته‌ای که باعث زیبایی این استایل شده است، استفاده از رنگ آبی درخشان در حاشیه مانتو به همراه رنگ‌های نود و قهوه‌ای شکلاتی است. طرح پارچه مانتو همانطور که گفته شد، از گل‌های فانتزی بوده که در طرح این گل‌ها از رنگ‌های آبی، سرخابی، سبز و قهوه‌ای استفاده شده است. رنگ آبی حاشیه مانتو هم در عین کنتراست با رنگ‌های نسبتا خاموش شلوار، کفش و کیف دستی زنانه تناسب زیبایی ایجاد کرده است. هر چند رنگ شال، حال و هوا را بیشتر به سمت وقار می‌برد.

اگر بخواهیم رنگ‌های جایگزین برای گل‌ها را بگوییم، رنگ سبز زمردی را به جای آبی می‌توان استفاده کرد. همچنین می توان برای شلوار و شال، رنگ سبز زیتونی و برای کیف، رنگ سبز یشمی را انتخاب کرد. از دیگر جایگزین‌ها برای رنگ، می‌توان به رنگ سرخابی اشاره کرد. رنگ سرخابی برای حاشیه مانتو، شلوار و صورتی کم رنگ برای شال و کیف می‌تواند مناسب باشد. بیشتر شکوفه‌های بهاری به رنگ سفید است، پس رنگ سفید را در استایل بهاری خود و شکوفه‌های سفید را در طرح لباس خود فراموش نکنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه با کتونی استایل بهتری داشته باشید؟ ” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ق٫ظ

    برنامتون عالی وبینظیره …..از تمام دست اندرکاران سپاسگذارم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…