ارتباط ما با لباس‌هایی که می‌پوشیم!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رفتارهای مصرفی، اغلب از انگیزه‌های درونی مانند احساسات، تجربیات و فرهنگ ناشی می‌شود.
ارتباط ما با لباس ارتباط ما با لباس‌هایی که می‌پوشیم!

خبر چندان جدیدی نیست این که بدانیم لباس‌ها حرف زیادی درباره ما می‌زنند. آنچه می‌پوشید، می‌تواند افراد را به شغل، جاه‌طلبی، احساسات و عادت‌های شما آگاه کند. روانشناسی نه تنها چگونگی انتخاب لباس‌های شما را تعیین می‌کند بلکه می‌تواند کمد لباس شما را در زندگی روزمره و یا حتی در محل کار به نمایش بگذارد. در ادامه با مطلب ارتباط ما با لباس همراه مجله دلتا باشید.

ارتباط ما با لباس

لباس‌های ما در ارتباط با شخصیت و خلق و خوی‌ ما سخن می‌گویند و این در حالی است که ما نسبت به گذشته و یا سرگذشت آن‌ها بی‌اعتنا هستیم. این موضوع مثالی از یک مسئولیت است در مقابل یک رابطه متعهدانه.

طراحی و عرضه پوشاک، زمان قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد. لازم به ذکر است که یادآور شویم صنعت مد و فشن فقط در ارتباط با زمان هزینه نمی‌کند بلکه طراحان، نیروی کار، بافندگان و… از جمله اهرم‌های مهم این صنعت هستند که شاید کم‌تر به آن‌ها توجه شده است.

ارتباط ما با لباس پوشش

مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کرد شناخت خود است، شناختی بدون شرم و شفاف از شخصیت و خواسته‌ها، هر چند غیر ممکن و یا خیالی باشد. این شناخت ما را به سوی انتخابی دلخواه در ارتباط با پوشش می‌رساند.

اگر می‌خواهیم رابطه‌ای پایدار و سالم با لباس‌ها داشته باشیم، آشنایی به زمان و یا محل تولد محصول، طراح و به وجود آورنده آن می‌تواند این قدرت را به ما بدهد که سرگذشتی زیبا برای لباس‌ها به تصویر بکشیم و نسبت به علاقه و احساس، به آن‌ها وفادار بمانیم.

بیایید با هم روند دل کندن از لباس‌ها را کند کنیم. بیشتر با آن‌ها خاطره بسازیم، عکس بگیریم و یا به تفریح برویم. حداقل بیش از ۳۰ بار لباس‌ را بپوشیم و هر آیتم را ارزشمند بدانیم.

هر چه بیش‌تر لباس‌ها را دوست داشته باشیم، ماندگاری آن‌ها بیشتر می‌شود. تمامی این موارد و مطالعات انجام شده ما را به کتاب‌ها و یا محققانی می‌رساند که تاثیر احساسات درونی ما را در انتخاب پوشش‌، مورد مطالعه قرار داده‌اند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “گل‌های بهاری که در لباس‌ها نقش می‌بندند!” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۰:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…