بلوز مجلسی ساده و شیک؛ ترند ۲۰۲۱

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما معمولا کدام نوع بلوز زنانه را برای مراسم یا میهمانی انتخاب می‌کنید؟
بلوز زنانه

بلوز زنانه، تاریخچه جالب و جذابی دارد. شومیز یا پیراهن، در ابتدا نوعی لباس مردانه بود که بیشتر توسط کارگران و دهقانان مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما بعدها هنرمندان، بانوان و کودکان نیز به پوشیدن این نوع لباس روی آوردند. در حقیقت از سال ۱۸۹۰ تاکنون بلوزها مورد استفاده قرار گرفته و در این مدت نه ‌تنها از مد نیفتاده‌اند، بلکه همچنان پرطرفدار و جذاب هستند. با مجله دلتا همراه باشید.

محبوبیت بلوز زنانه

برش ساده و کاربردی این نوع لباس باعث شده تا بلوزهای مجلسی ساده و شیک و همچنین مدل شومیز سفید برای بانوان، کودکان و آقایان قابل استفاده باشد. گذشت زمان، باعث شده تا طراحان لباس از بلوزهای ساده انواع مختلفی از بلوز را طراحی کنند: بلوز یقه گرد، بلوز مخزنی، بلوز ابریشمی و انواع دیگری از بلوزها با طرح‌های مختلف.

  • مدل نامتقارن

این مدل نه تنها ظاهر بسیار جذابی به شما می‌دهد، بلکه بسیار راحت است. مهم نیست این عدم تقارن در کدام قسمت لباس باشد، چه در قسمت یقه، آستین‌ها یا در قسمت پایینی بلوز و… این ناهماهنگی جذابیت استایل را دو چندان می‌کند.

  • بلوز توری و حریر

بلوز توری و حریر بدون شک، نمادی از یک استایل زنانه است. مدل توری و حریر این بلوز باعث می‌شود در جمع بدرخشید.

بلوز زنانه حریر

  • بلوز یقه‌بلند

اگر گردن بلند و کشیده‌ای دارید، پوشیدن یک شومیز یقه‌بلند، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. نکته مهم درباره این مدل، جنس پارچه مورد استفاده است. پارچه سبک و نرم انتخاب کنید تا روی گردن احساس سنگینی یا خراشیدگی ایجاد نکند.

  • بلوز طرحدار

اگر قصد شرکت در میهمانی غیر رسمی را دارید، به جای استفاده از بلوز‌های ساده، از مدل طرح‌دار که امسال بسیار ترند است استفاده کنید. این بلوز با انواع شلوار و دامن ست می‌شود پس با خیال راحت این مدل را در مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی بپوشید.

  • بلوزهای بلند

بلوزهای بلند زنانه، جزو مدل‌های قدیمی هستند که امسال دوباره به دنیای مد و فشن برگشته اند و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه‌ای به چک کردن مدام لباس خود در مراسم و میهمانی‌ها ندارید، این مدل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “سبک لباس پوشیدن برای خانم‌های لاغر!” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…