تسهیلات مسکن به کم درآمدها پرداخت می‎ شود

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تسهیلات مسکن بانک مسکن بلند مدت و متمایز از سایر بانک ها و شامل تسهیلات خرید مسکن با مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۲۰سال است.
تسهیلات مسکن

تسهیلات مسکن به کم درآمدها پرداخت می شود. مدیر عامل بانک مسکن با اعلام این مطلب تصریح کرد: این تسهیلات به منظور کمک هزینه خرید خانه و مخصوص قشرهای کم درآمد و متوسط طراحی شده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از مهر، ابوالقاسم رحیمی‌انارکی گفت: «گروه هدف بانک مسکن برای تامین کمک هزینه مالی، قشرهای متوسط و کم‎درآمد هستند و تسهیلات و امتیازات بانک، متناسب با شرایط اقتصادی این گروه، تعریف و عرضه می شود.»

تسهیلات مسکن، به کم درآمد ها پرداخت می‎شود

او همچنین از تاسیس صندوق پس انداز مسکن در سال ۶۹ سخن گفت و با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر و حجم سنگین مسئولیت تامین مالی این طرح از اواسط دهه ۸۰ توسط بانک  مسکن، افزود: « این طرح در فعالیت های عادی بانک، اختلال جدی ایجاد کرد و حجم سنگین مسئولیت تامین مالی این طرح، سایر فعالیت های توسعه ای بانک را تحت تاثیر قرار داد.»

بانک مسکن از سال ۹۲ سبدی از انواع تسهیلات ساخت و خرید مسکن را طراحی کرده و موفق شده است که تسهیلات را تا ۸ برابر افزایش دهد. همچنین برای ساخت ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار واحد مسکن مهر تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر عامل بانک مسکن  راه اندازی صندوق های زمین و ساختمان، ایجاد شرکت تأمین سرمایه مسکن و سایر ابزارها و نهادهای نوین تامین مالی بخش مسکن را از طرح ها و فعالیت های این بانک در  دولت های یازدهم و دوازدهم برشمرد.

رحیمی انارکی تصریح کرد: «بانک مسکن تسهیلات  بلندمدت متمایز از سایر بانک ها را پرداخت می کند و مدت بازپرداخت آن ۱۲ تا ۲۰سال است.»

به گفته وی، ارزان ترین وام مسکن، هم اکنون توسط این بانک و از طریق صندوق پس انداز مسکن یکم ارائه می شود.

برای پیگیری اخبار روز مسکن، وام مسکن بدون سپرده و سایر وام های مسکن، از صفحات   خبروگزارش  و  اخبار مسکن در مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…