۶ ترکیب رنگ زیبا با رنگ سفید برای دکوراسیون خانه

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ سفید به خاطر خنثی بودنش با همه رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و این امتیازی است که آن را نسبت به همه رنگ‌ها برتری می‌دهد.
رنگ سفید دکوراسیون

رنگ سفید برای دکوراسیون رنگی خنثی، روشن و از محبوب‌ترین رنگ‌ها در طراحی داخلی است. این رنگ در همه خانه‌ها به چشم می‌خورد و معمولا غالب است. مزیت سفید، قابلیت هماهنگی آن با همه رنگ‌ها است که باعث می‌شود شما گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب داشته باشید. با مجله دلتا همراه باشید.

سفید و کرم

برای کسانی که دوست دارند فضایی سرشار از آرامش را در منزل خود تجربه کنند، رنگ کرم می‌تواند گزینه مناسبی در کنار سفید باشد. سفید، رنگی روشن است و استفاده از آن در مجاورت یک رنگ روشن دیگر مثل کرم باعث می‌شود فضایی پرنور و آرامش‌بخش داشته باشید. از آنجایی که رنگ‌های روشن باعث بزرگ و دلباز به نظر رسیدن فضا می‌شوند، این دو رنگ برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

رنگ سفید دکوراسیون

سفید و قهوه‌ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای به اندازه کرم و قهوه‌ای مرسوم نیست و معمولا زیاد کاربرد ندارد، اما ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا کنتراستی که ایجاد می‌کند، بسیار زیباست. اگر رنگ سفید را در کنار قهوه‌ای تیره به کار ببرید، کنتراست بیشتری ایجاد خواهد شد. همچنین باید اشاره کرد که سفید یک رنگ خنثی است که به تنهایی بی‌روح به نظر می‌رسد، اما وقتی در کنار قهوه‌ای که یک رنگ گرم است، قرار بگیرد به تعادل می‌رسد.

سفید و بنفش

بنفش را می‌توان از آن دسته رنگ‌ها دانست که هرکسی برای انتخاب آن شجاعت کافی ندارد. حتی کسانی که رنگ بنفش را دوست دارند هم در استفاده از این رنگ در طراحی داخلی منزل خود دچار تردید هستند. بنفش می‌تواند در میان این همه رنگ، حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد و در صورتی که شما از همه گزینه‌ها دلزده و خسته شده‌اید، می‌تواند تغییر قابل توجهی در دکوراسیون منزل شما ایجاد کند.

رنگ سفید دکوراسیون

سفید و آبی

آبی، خصوصا آبی آسمانی از رنگ‌های آرامش‌بخش و دوست داشتنی است و بدون شک از زیباترین رنگ هایی است که در ترکیب با سفید به کار می رود. اگر روانشناسی رنگ‌ها را بدانید و با آن موافق باشید، مسلما می‌دانید که رنگ آبی می‌تواند آرامش خاصی در دکوراسیون منزل ایجاد کند و به کار بردن رنگ آبی روشن در کنار سفید می‌تواند این خصوصیت را بیشتر نشان دهد.

سفید و سبز

سبز، رنگ طبیعت، نشاط، انرژی مثبت و طراوت است. همین چهار کلمه برای توصیف کامل این رنگ کفایت می کنند و به خوبی بیان می‌کنند که چرا استفاده از چنین رنگی در طراحی داخلی منزل عاقلانه است. افرادی که دوست دارند فضایی سرشار از انرژی‌های سازنده در خانه خود داشته باشند و پالس‌های منفی را از زندگی خود دور کنند، می‌توانند به رنگ سبز اعتماد کرده و کار را به آن بسپارند.

رنگ سفید دکوراسیون

سفید و سیاه

ترکیب سیاه و سفید هرگز کهنه نمی‌شود و همیشه لوکس و متفاوت است. اگر از ما بپرسید بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با سفید چه رنگ‌هایی هستند، قطعا رنگ سیاه را از قلم نخواهیم انداخت. تضادی که این رنگ با رنگ سفید دارد، آن را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پالت رنگی شما تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب باید و نبایدها برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  2. گیتا

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۰:۴۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…