کدام رنگ مبل دکوراسیون خانه شما را شیک‌تر می‌کند؟

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب رنگ مبلمان از آن جهت اهمیت زیادی دارد که تاثیر بسیاری بر دکوراسیون منزل می‌گذارد.
رنگ مبل دکوراسیون خانه

آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده‌اید که کدام رنگ مبل دکوراسیون خانه شما را شیک‌تر می‌کند؟ به خیلی از خانه‌ها که پا می‌گذاریم با مبلمان کرم و قهوه‌ای روبرو می‌شویم. اما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که می‌توانید برای مبلمان خانه خود رنگ‌هایی به غیر از کرم و قهوه‌ای در نظر بگیرید. با مجله دلتا همراه باشید.

مبلمانی به رنگ سبز

همه ما به خوبی می‌دانیم که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است. وقتی از این رنگ در مبلمان‌ خانه استفاده می‌شود، فضا سرزنده و شاداب می‌شود. مبلمان سبز رنگ برای خانه‌هایی به سبک روستیک بسیار مناسب هستند، زیرا ترکیب این رنگ‌ها با رنگ قهوه‌ای چوب‌ها بسیار ترکیب خوبی است و ما را به یاد طبیعت می‌اندازد.

رنگ مبلمان دکوراسیون خانه

 رنگ آبی کله غازی

یکی از رنگ‌های هیجان‌انگیزی که می‌توانید برای مبلمان خانه خود انتخاب کنید، رنگ آبی کله غازی است. این رنگ کمی ته‌مایه‌های سلطنتی دارد و اگر شما دوست دارید دکوراسیون مدرن خانه شما کمی حس و حال لوکس بودن به خود بگیرد این رنگ این کار را  انجام خواهد داد.

مبلمانی به رنگ قرمز

مبلمان دریچه‌ای برای تماشای جذابیت رنگ قرمز هستند. وجود مبلمان قرمز رنگ در دکوراسیون داخلی خانه باعث می‌شود روحیه شما همیشه خوب باشد. اگر با خستگی زیاد هم وارد فضای نشیمن خود شدید وقتی چشم شما به مبلمان قرمز رنگ بیفتد، خستگی شما از بین می‌رود.

رنگ مبلمان دکوراسیون خانه

مبلمان زرد رنگ

شما می‌توانید با استفاده از مبلمان، خانواده زرد را مهمان خانه خود کنید. این رنگ یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی است که به‌ندرت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌ها استفاده می‌شود. بنابراین، وقتی شما جسارت به خرج می‌دهید و از این رنگ استفاده می‌کنید، این دقیقا مطابق انقلابی در طراحی دکوراسیون داخلی است.

مبلمان سیاه رنگ

یکی از پیشنهادها برای رنگ مبل دکوراسیون خانه رنگ سیاه است که برای داشتن دکوراسیون چشمگیر بسیار کاربردی است. شما می‌توانید با انتخاب رنگ سیاه برای مبلمان کمی قانون‌شکنی کنید. البته دقت کنید اگر مبلمان را به رنگ سیاه انتخاب می‌کنید باید رنگ دیوارهای خانه روشن باشد تا فضای داخلی خانه گرفته نباشد.

طرح سفید یکدست برای مبلمان‌ خانه

اهمیت رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بر کسی پوشیده نیست. این رنگ قدرتمند، زمینه‌ای را برای جلوه‌گری دیگر رنگ‌ها بوجود می‌آورد. اما خیلی از افراد برای انتخاب این رنگ به‌عنوان رنگ مبلمان با مشکل روبرو هستند و فکر می‌کنند که این رنگ خیلی زود کثیف می‌شود؛ اما می‌توانید به فکر لباس و کاور مبلمان هم باشید تا کثیف شدن آن‌ها را به تعویق بیندازید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اصول چیدمان فرش در خانه شما بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ب٫ظ

    سلام مطالب خوب بودامیداست با توضیح انواع مبلمان ازتصاویرهم استفاده کنید و شرط قرارگیری در منازل مختلف وبامتراژان گفته شودبهتراست باتشکرنوروزی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…