رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی در نوع خود بسیار متفاوت‌تر از رنگ‌آمیزی سایر اتاق‌هاست. از همین رو، توجه به رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی در چیدمان آن تأثیر بسزایی دارد.
رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای بدون تردید اتاق پذیرایی آن است. عموماً از اتاق پذیرایی برای نشست‌ها و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شود؛ به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی بحث امروز مجله دلتا است. با ما همراه باشید.

رنگ‌آمیزی با تناژ سبز آبی بسیار روشن

شما با استفاده از ترکیب رنگ‌ها می‌توانید به یک هارمونی رنگ مطلوب دست پیدا کنید. این ترکیب رنگ ‌بر روی دیوارها سبب می‌شود رنگ‌آمیزی محیط با تناژ رنگی روشن دیزاین شود. از همین رو، استفاده از مبلمان رنگ تیره همانند رنگ قهوه‌ای مبلی مانعی ندارد. شما به راحتی با ترکیب رنگ صورتی و قهوه‌ای با رنگ موجود در فضا می‌توانید یک سبک متفاوت و زیبا را طراحی و ایجاد کنید.

رنگ خانه به سبز آبی دوست داشتنی

سبز‌آبی بدون شک یکی از دوست داشتنی‌ترین و بهترین رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی به شمار می‌رود. این رنگ هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و تناژهای مختلفی از روشن تا تیره دارد که از ترکیب‌های مختلف سبز و آبی بوجود می‌آید.

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ‌آمیزی با صورتی کم‌رنگ

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در رده رنگ‌های پرطرفدار برای اتاق پذیرایی و نشیمن قرار دارد، رنگ صورتی است؛ رنگی که شاید یکی از رنگ‌های مناسب اتاق خواب دخترانه باشد، اما با کمی تغییر در آن می‌توانید آن را به عنوان رنگ مناسب اتاق پذیرایی نیز به کار ببرید.
شما با ترکیب رنگ کرم و صورتی می‌توانید به یک صورتی روشن و ملایم دست پیدا کنید. این رنگ‌آمیزی ترکیبی با تناژ رنگی سفید را به راحتی برای شما فراهم می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید از طراحی که در اتاق‌های پذیرایی با رنگ سفید بهره می‌برید، در این سبک رنگ‌آمیزی نیز استفاده کنید.

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ‌آمیزی با رنگ آجری

یکی دیگر از رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی استفاده از رنگ‌های آجری است. این سبک رنگ‌آمیزی، شما را برای داشتن یک محیط گرم و دلنشین یاری می‌کند. بدون تردید بهترین گزینه برای دیزاین اتاق پذیرایی، استفاده از این رنگ ترکیبی سنتی است. شما با استفاده از یک چیدمان سنتی با تناژ رنگی ساده و سفید می‌توانید اتاق پذیرایی را به خوبی طراحی کرده و یک اتاق نشیمن ایرانی سنتی زیبا داشته باشید.

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی سبز رنگ

اگر می‌خواهید حس و حال طبیعت را در فضای داخلی منزل خود دنبال کنید به شما استفاده از رنگ سبز را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده همیشگی از رنگ سفید و یا صدفی هیچ تغییراتی را در دکوراسیون منزل شما حاصل نمی‌کند. شما به راحتی با استفاده از مبل‌های مشابه و یا متضاد با رنگ فضا، می‌توانید چیدمان خود را دنبال کنید.
چیزی که شما در تصویر زیر به خوبی مشاهده می‌کنید، استفاده از پاف‌های سبز هم رنگ با دیوارهای فضای اتاق است که سبب جلوه بخشیدن به محیط شده است. شما می‌توانید برای این منظور از پاف و یا شال مبل استفاده کنید.

رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب انواع پرده در دکوراسیون داخلی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…