تیشرت زنانه و همه آنچه باید بدانید!

۱۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تمام برندهای مطرح دنیا در کالکشن تابستانه خود تیشرت‌های زیبایی را ارائه می‌دهند که هر فردی می‌تواند با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کند. 
تیشرت زنانه

تنوع در مدل تیشرت زنانه نخی، روزبه‌روز بیشتر می‌شود و می‌توانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید. در این مطلب چند مدل تیشرت نخی را به شما معرفی می‌کنیم تا خرید ساده‌تری را تجربه کنید و بتوانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

نکاتی برای خرید تیشرت زنانه

  • کیفیت

جنس، میزان کیفیت تیشرت را تعیین می‌کند. جنس نخی بهترین انتخاب برای این لباس است اما برای تیشرت ورزشی ترکیبات مختلف همچون نخ و پلی‌استر مناسب است.

  • مدل

پیش از خرید، علاوه بر جنس به مدل نیز دقت کنید. زیرا این لباس پر‌کاربردتر از لباس‌های دیگر است و ممکن است در خانه و مهمانی‌های دوستانه به تن کنید.

  • سایز

برخلاف بسیاری از لباس‌ها سایز تیشرت زنانه اهمیت چندانی ندارد و  به سلیقه شما که به لباس جذب یا آزاد علاقه دارید، بستگی دارد.

مدل تیشرت زنانه نخی

  • تیشرت راه‌راه

یکی از مدل‌های محبوب این لباس، راه‌راه است. این تیشرت ظاهر کژوال دارد که می‌توانید آن را در مهما‌نی‌های دوستانه و حتی زیر مانتو به تن کنید. در صورتی که می‌خواهید استایل اسپرت و جذابی داشته باشید، دامن سفید را همراه با تیشرت راه‌راه زنانه ست کنید.

تیشرت زنانه راه راه

  • تیشرت سفید

در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تیشرت سفید یکی از ترندهای اصلی مد و فشن استایل کژوال به شمار می‌آید که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. در صورتی که به مد و فشن و استایل ساده علاقه دارید  شلوار جین زنانه و تیشرت سفید ترکیب کژوال و جذابی خواهند بود.

  • تیشرت مشکی

این رنگ به سادگی با هر مدل لباسی ست می‌شود و می‌توانید آن را در خانه، باشگاه، زیر مانتو یا مهمانی‌های غیررسمی به تن کنید. شلوار جین زاپ‌دار و تیشرت مشکی ظاهری اسپرت دارد، از این رو بهتر است آن را با کفش اسپرت ست کنید.

  • تیشرت طوسی

این رنگ با رنگ‌های روشن، سرد یا خنثی به سادگی ست می‌شود. از این رو اگر نمی‌دانستید که رنگ آبی، صورتی یا سفید را با چه رنگی ست کنید، طوسی مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود. دامن کوتاه جین و تیشرت طوسی رنگ را با یک کفش اسپرت سفید ست کنید.

  • تیشرت طرح‌دار

معمولا شلوار جین با هر مدل لباس زنانه‌ای ست می‌شود، اما اگر به استایل ساده کژوال یا غیررسمی علاقه دارید، تیشرت طرح‌دار را به همراه شلوار جین زنانه ست کنید که در عین سادگی، بسیار جذاب است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب کت‌ و شلوار زنانه در استایل خیابانی! را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  3. بانو

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ب٫ظ

  11. عمران

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۳ ب٫ظ

    تمدن بشر

    پاسخ

  12. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…