پیراهن آستین کوتاه مردانه؛ استایل جذاب بهاری!

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به نظر شما پیراهن آستین کوتاه مردانه را با چه مدل لباسی ست کنیم تا یک استایل متفاوت و جذابی در فصل بهار و تابستان داشته باشیم؟
پیراهن آستین کوتاه

در گذشته پیراهن آستین کوتاه، ظاهری کاملا کلاسیک و رسمی داشت که تنها در فصل‌های گرم مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما به مرور زمان و توجه بیشتر طراحان مد و فشن آقایان، پیراهن آستین کوتاه مردانه علاوه بر اینکه به عنوان یک لباس کلاسیک و رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد در گروه لباس‌های کژوال و اسمارت کژوال مردانه نیز قرار دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه

این روزها آقایان توجه ویژه‌ای به مدل لباس‌ و اکسسوری‌های خود دارند. ست کردن پیراهن مردانه با لباس و اکسسوری‌ مناسب، می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد.

  • شلوار سفید

شلوار جین و کتان سفید می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان باشد. پیراهن آستین کوتاه سبز یشمی با شلوار سفید مردانه، انتخاب مناسبی است. همچنین آقایان جوان می‌توانند با یک کفش کلاسیک مشکی و یک تیشرت مشکی استایل کژوال خود را کامل کنند.
کمربند مشکی، انتخاب مناسبی برای شلوار مردانه سفید خواهد بود. همچنین عینک آفتابی مردانه به همراه یک دستبند چرم مردانه را فراموش نکنید.

  • کفش مشکی

اکثر آقایان پیراهن مردانه اسپرت سفید را در کمد خود دارند. معمولا پیراهن سفید آستین کوتاه را می‌توان با هر مدل و رنگ شلواری ست کرد. با این حال، شلوار طوسی یا مشکی انتخاب مناسبی خواهد بود. کفش اسپرت مردانه مشکی با پیراهن اسپرت مردانه سفید ترکیب متضاد و جذابی است.

  • پیراهن هاوایی و شلوار کتان

یکی از طرح و ترندهای اصلی پیراهن آستین کوتاه، طرح هاوایی است. آقایانی که می‌خواهند استایل کژوال متفاوتی داشته باشند، پیراهن طرح‌دار یا هاوایی را فراموش نکنند. شلوار کتان مردانه جنس خنکی دارد و مناسب فصل گرم خواهد بود. با این حال، در صورتی که می‌خواهید کمی از مد این روزها پیروی کنید، شلوار کتان پیلی‌دار مردانه را توصیه می‌کنیم.

پیراهن آستین کوتاه هاوایی

  • پیراهن چهارخانه و شلوار جین

پیراهن چهارخانه طرفدار بسیاری در میان آقایان دارد که با تغییر فصل تنها جنس آن تغییر می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را با پیراهن چهارخانه داشته باشید، با شلوار جین بپوشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب استایلی به رنگ شکوفه‌های بهاری را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۳۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۲ ب٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید ،سپاس گزاریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…