شلوار جین مردانه زاپ‌دار (پاره) را چگونه بپوشیم؟

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید یک شلوار برای تمام فصول تهیه کنید، شلوار جین بهترین انتخاب است.
شلوار جین زاپ دار

اگر می‌خواهید استایل مدرن و بروزی را تجربه کنید، خرید شلوار جین زاپ دار مردانه را فراموش نکنید. با این حال به نظر شما این مدل شلوار مدرن با چه لباسی ست می‌شود؟ در این مطلب سعی داریم چند ایده برای استایل کژوال مردانه به همراه این مدل شلوار به شما معرفی کنیم تا جذاب و خاص‌تر از همیشه در فصل بهار باشید. با مجله دلتا همراه باشید.

شلوار جین زاپ دار با چه استایلی

اگرچه این مدل شلوار مورد علاقه و توجه بسیاری از والدین نبود، اما به یک مدل شلوار محبوب در میان جوانان تبدیل شده است که همچنان توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. اگر به مد و فشن متفاوت علاقه دارید، حتما یک شلوار زاپ‌دار داخل کمد داشته باشید.

اگر در گروه افرادی هستید که به لباس غیررسمی و اسپرت علاقه دارید، اما لباس‌های ساده را ترجیح می‌دهند، سراغ شلوار زاپ‌دار نروید چرا که مدل این شلوار ساده و روزمره نیست. اما اگر به لباس‌های مدرن و مطابق مد روز علاقه دارید، حتما شلوار جین زاپ ‌دار مردانه را تهیه کنید.

  • تیشرت طرح‌دار

این روزها بسیاری از آقایان جوان خرید تیشرت طرح‌دار را در الویت خود قرار می‌دهند، چرا که این مدل تیشرت نه تنها تنوع بسیاری دارد، بلکه به متفاوت شدن استایل مردانه نیز کمک می‌کند. اگر می‌خواهید یک استایل اسپرت و جوان‌پسند داشته باشید شلوار زاپ‌دار را با تیشرت طرح‌دار ست کنید.

شلوار جین زاپ دار تیشرت

  • پیراهن گل‌دار

با شروع فصل بهار، رنگ لباس‌های مردانه روشن‌ و زیباتر می‌شود. پیراهن گل‌دار مردانه یا پیراهن آستین کوتاه هاوایی، یکی از لباس‌های پرفروش و محبوب آقایان در سراسر دنیا در فصل بهار و تابستان است. یکی از شلوارهایی که زیبایی پیراهن طرح‌دار را دوچندان می‌کند، شلوار زاپ‌دار است. هر دو لباس ظاهری کژوال و امروزی دارند که استایل را مدرن و منحصربه فرد می‌کنند.

  • پیراهن چهارخانه

پیراهن چهارخانه مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و همچنان در میان آقایان یک پیراهن محبوب است. اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را با پیراهن چهارخانه مردانه تجربه کنید، آن را با شلوار زاپ‌‌دار به تن کنید. این ترکیب در عین سادگی، خاص و جذاب است.

  • پیراهن جین

بسیاری تصور می‌کنند که پیراهن جین مناسب فصل گرم تابستان نیست. طراحان لباس پیراهن‌های خنک و تابستانه جین را برای علاقه‌مندان لباس‌های جین تولید کرده‌اند. می‌توانید پیراهن جین را با شلوار جین زاپ ‌دار ترکیب کنید و استایل جذابی داشته باشید.

  • بلوز ارتشی مردانه

اگر به بلوز ارتشی مردانه علاقه دارید، ست بلوز مردانه ارتشی و شلوار زاپ‌‌دار مشکی را فراموش نکنید. با استفاده از اکسسوری‌های مردانه‌ای همچون کلاه لبه‌دار یا کت استایل خود را کامل کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب مزایای لباس‌های نخ پنبه! را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…