موفقیت خانم‌های چاق در عرصه مد و فشن!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افرادی که پلاس سایز هستند نباید خود را چاق و بی‌قواره تصور کنند، زیرا زیبایی از درون است.
مد و خانم های چاق

اگرچه مدل‌های پلاس سایز و چهره‌های عادی حواشی بسیاری با خود به همراه دارند، اما  کمپینی با شعار «خودت را همانگونه که هستی، دوست بدار» پیش می‌رود و در نهایت تاثیر بسزایی در ذهن و تصور عموم خواهد داشت. این شعار از تجربیات عمومی جامعه، بخصوص خانم‌ها سرچشمه می‌گیرد و دانش روانشناسی و خودشناسی نیز در این مسیر بی‌تاثیر نیست. در ادامه با مطلب مد و خانم های چاق همراه مجله دلتا باشید.

مد و خانم های چاق

  • باورهای قدیمی را دور بیندازید!

اگر پلاس سایز هستید و به لباس‌ و استایل جذاب علاقه دارید، توصیه می‌کنیم باورهای قدیمی را دور بیندازید و خودتان را دوست داشته باشید. اگر شما خود را زیبا و بی‌نقص ببینید، هر لباسی که به تن کنید از نگاه دیگران نیز زیبا و بی‌نقص خواهید بود.

  • با لباس سفید آشتی کنید

یکی از باورهای قدیمی که خانم‌های پلاس سایز به آن توجه دارند این است که لباس سفید اندام را درشت نشان می‌دهد و لباس‌های تیره و مشکی شما را باریک و لاغرتر جلوه می‌دهد. در صورتی که لباس سفید را با دقت انتخاب کنید، زیبایی استایل‌ چند برابر می‌شود.

  • از لباس رنگی نترسید

بسیاری از افراد پلاس سایز لباس ساده و تیره را به لباس رنگی و طرح‌دار ترجیح می‌دهند. با این حال بهتر است بدانید، لباس رنگی نه تنها استایل شما را زیباتر می‌کند بلکه اعتماد به‌نفس را نیز افزایش می‌دهد.

مد و خانم های چاق لباس طرح دار

  • از اکسسوری استفاده کنید

برخی از خانم‌های پلاس سایز از اکسسوری پرهیز می‌کنند، زیرا اکسسوری توجه را به اندام جلب می‌کند. اگر می‌خواهید در هر حالت و شرایطی شیک و جذاب باشید، اکسسوری را از استایل حذف نکنید و این نگرانی را از خود دور کنید.

  • شلوار جین

خانم‌های پلاس سایز معمولا شلوار کتان یا کِشی را به شلوارهای دیگر ترجیح می‌دهند. می‌توانید شلوار جین کشی بپوشید بدون آنکه احساس ناراحتی کنید و جذاب باشید.

  • پیراهن گل‌دار

پیراهن گل‌دار زنانه یکی از لباس‌های جذاب برای خانم‌های پلاس سایز است که نه تنها استایل را از سادگی و یکنواختی خارج می‌کند، بلکه باعث افزایش اعتماد به‌نفس و زیباتر شدن استایل می‌شود.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب چگونه شال و روسری را با مانتو ست کنیم؟ را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب٫ظ

  2. مرببم

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۲۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…