چرا مردان موفق کت و شلوار می‌پوشند؟

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در هر موقعیتی کت و شلوار تاثیر خودش را خواهد گذاشت.
کت و شلوار پوشش مردان موفق

کت و شلوار پوشش مردان موفق است زیرا نه تنها در موقعیت‌های مهم مثل قرار کاری، لباس مردانه‌ای مناسبی بوده، بلکه در مهمانی و استفاده روزمره نیز استایلی خاص است. اما فقط درصد کمی از آقایان در استایل روزمره خود از کت و شلوار استفاده می‌کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

کت و شلوار پوشش مردان موفق

طبق تحقیقات انجام شده روی تاثیرات روان‌شناسی کت و شلوار، این لباس به عنوان نشانه خوش‌پوشی و اهمیت بالا به ظاهر زیبا و سلامت بدن شناخته شده است. روانشناسان دانشگاه نورتریج (Northridge) کالیفورنیا، چندین سوژه را طی آزمایش‌های مختلف بررسی کردند.
هر چه درجه رسمی بودن لباس سوژه بیشتر می‌شد، عکس‌العمل‌ها نسبت به یکدیگر تفاوت پیدا می‌کرد و حس احترام و توجه بیشتری در افراد برانگیخته می‌شد. این آزمایش با درجه‌بندی و درصد رسمی بودن کت و شلوار  مورد سنجش انجام گرفت.

طبق نظرسنجی‌ها اکثر افراد معتقد بودند پوشیدن لباس رسمی باعث احساس قدرت و اعتماد به نفس در آنها می‌شد.
پوشیدن کت و شلوار در هر شرایطی باعث می‌شود شما خود و شرایط را بزرگتر ببینید. در نتیجه، بهتر می‌توانید با شرایط واقعا بزرگ و مهم کنار بیایید.

در نهایت، حتی اگر شما فقط در عروسی‌ها از کت و شلوار‌ استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید، بدانید همان حس و حال به خودتان منتقل می‌شود و به همان میزان، کت و شلوار پوشیدن شما در شرایط خاص بر روی دیگران و قدرت تاثیرگذاری تغییر ایجاد می‌کند.

مردان موفق و با برنامه

شاید از خودتان بپرسید چرا با برنامه؟!کت و شلوار کامل‌ترین لباس مردانه محسوب می‌شود. همچنین زمانی که برای آماده شدن با کت و شلوار صرف می‌شود، معمولا بیش‌تر از لباس‌های دیگر است. در نتیجه، فردی که از کت و شلوار برای پوشش خود استفاده می‌کند فرد منظم و با برنامه‌ای خواهد بود.

کت و شلوار پوشش مردان موفق با برنامه

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب استایلی به رنگ شکوفه‌های بهاری  را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. جعفر اسکندری

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

    مطالب عالیه و تاثیر گذار سپاسگزارم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۴۲ ق٫ظ

  4. علی محمد اشرفی

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ب٫ظ

    بسیار عا لی

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…