استایلی به رنگ شکوفه‌های بهاری

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ صورتی نشان از قدرت و عزت نفس در افراد است، همچنین طیف روشن آن آرامش بخشی بالایی دارد.
استایل صورتی استایلی به رنگ شکوفه‌های بهاری

رنگ صورتی را رنگی زنانه می‌گویند، زیرا خانم‌ها را بیشتر از آقایان به خود جذب می‌کند، اما آقایانی که از این رنگ استفاده می‌کنند، اعتمادبه‌نفس بالایی دارند. با مطلب استایل صورتی همراه مجله دلتا باشید.

استایل صورتی، حتی برای آقایان

برای آقایان استفاده از رنگ صورتی بخصوص در پیراهن و تیشرت توصیه می‌شود. ترکیب این رنگ با رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی، سبز زیتونی یا صدری، طوسی و خاکی در لباس مردانه جذاب است. لباس‌هایی با جزئیات صورتی برای مراسم رسمی مناسب نیستند. در قسمتی از پارچه‌های طرح‌دار مانند چهارخانه و راه‌ راه که بخشی از آن صورتی است، مناسب است.
استفاده از کفش، کیف، کت و شلوار، دستمال گردن و کروات صورتی برای آقایان در کنار رنگ‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، مناسب است. مانند هر رنگ دیگری ترکیب شلوار جین با صورتی ست خوبی می‌سازد.

  • صورتی و آبی

صورتی و آبی جزء جدایی‌ناپذیر کمد لباس است. بهتر است چند طیف از  رنگ صورتی را با یک رنگ آبی ست کنید. مثلا پیراهن صورتی روشن و پوشت صورتی چرک را با شلوار آبی پاستلی بپوشید. همچنین طیف رنگی چندتایی از آبی با یک صورتی ست مناسبی است. مثلا کت آبی آسمانی، شلوار جین آبی و کفش سورمه‌ای را با یک تی‌شرت سرخابی بپوشید.

  • صورتی، بنفش و نارنجی

نارنجی در نگاه اول ترکیب عجیبی در کنار بنفش، سبز و صورتی دارد، اما این رنگ در فصل اخیر جذابیت خود را ثابت کرده و به این فصل راه پیدا کرده است. لباس قرمز در کنار صورتی ست خوبی است. نارنجی نیز در کنار بنفش و صورتی بخصوص سرخابی ترکیب رنگی عالی می‌سازد.

  • چرم و صورتی

چرم تیره با صورتی روشن و چرم روشن با صورتی پاستلی و تیره‌تر مناسب است.  دستبند چرمی با صورتی ترکیب خوبی می‌سازد.

استایل مونوکروم

از موقعیت‌های روزمره گرفته تا رسمی‌ترین مناسبت‌ها می‌توانید از استایل مونوکروم استفاده کنید. با تغییر یک آیتم کوچک، تغییرات بسیاری در استایل مردانه شما دیده می‌شود. در چنین استایلی، شخص توجه بالاتری را دارد.

استایل صورتی تک رنگ

بهتر است در فصول گرم از رنگ‌های روشن استفاده کنید. صورتی، لیمویی، سبز پسته‌ای و کاهویی در کنار شیری، استایل بهاره و تابستانه زیبایی برای شما می‌سازد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب پیراهن مردانه مجلسی؛ سفید یا مشکی؟  را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…