استایل خاص بهاری؛ با این مدل مانتوها!

۸
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تنوع مدل مانتو روز به روز بیشتر می‌شود و هر خانم خوش‌پوشی می‌تواند مانتوی مورد علاقه‌اش را با توجه به سلیقه خود انتخاب کند.
استایل خاص بهاری

توصیه می‌کنیم با مدل‌‌های مانتو جدید مجلسی و اسپرت بهاره آشنا شوید تا هنگام خرید مانتو برای هر موقعیتی ایده‌های جذابی در ذهن داشته باشید. در ادامه با مطلب استایل خاص بهاری همراه مجله دلتا باشید.

مانتو و استایل خاص بهاری

جنس

از خرید مانتوهایی با جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی خودداری کنید. بهترین جنس مانتو، نخی است. علاوه‌بر این، مانتوی حریر و مانتوی گیپور نیز جنس خنکی دارد و مانع گرما در این فصل می‌شوند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب شومیز سفید را اینجوری ست کنید! را بخوانید.

استایل خاص بهاری

سایز

سایز مانتو بهاره بیشتر از مدل آن اهمیت دارد. مانتویی که خیلی تنگ یا گشاد باشد، باعث گرما و آزار شما می‌شود.

رنگ

اگرچه بسیاری از خانم‌ها به مانتوی مشکی علاقه دارند، اما رنگ مشکی گرمای زیادی را به خود جذب می‌کند. مانتوی مجلسی رنگی تهیه کنید که در عین جذاب و رسمی بودن، گرمای کمتری را به خود جذب ‌کند. همچنین با انتخاب رنگ‌های روشن مانند پاستیلی، نود و غیره جذاب‌تر از همیشه در قرارهای دوستانه ظاهر شوید.

مدل‌های مختلف استایل خاص بهاری

مانتو گیپور

مانتو گیپور مجلسی از آن دست مدل‌هایی است که استایل‌ را شگفت‌انگیز و متفاوت می‌کند. در واقع، خانم‌هایی که از مدل‌های مانتوی کارشده خسته شده‌اند، مانتوی گیپور بهترین انتخاب خواهد بود.

مانتو جین

بسیاری تصور می‌کنند که مانتوی جین تنها مناسب فصل پاییز است. اما یکی از مانتوهای پرفروش و پرطرفدار در فصل بهار، مانتوی اسپرت جین است که به مانتوی لی نیز در ایران شناخته می‌شود. معمولا بافت مانتو اسپرت لی نازک‌تر است و در فصل بهار با این مدل مانتو احساس گرما نخواهید کرد. این مدل مانتو مناسب افرادی است که به استایل کژوال یا اسپرت علاقه دارند.

استایل خاص بهاری

مانتو حریر

پارچه حریر بهترین و مناسب‌ترین جنس برای مانتوی تابستانه است. مانتوی حریر را نه‌تنها می‌توانید در مراسم و مهمانی‌ها به تن کنید، بلکه در قرارهای دوستانه نیز مناسب و جذاب خواهد بود. این مدل مانتو را همراه با شلوار پاچه گشاد یا یک شلوار پارچه‌ای جذب ست کنید. هر دو انتخاب مناسب و جذابی خواهند بود.

استایل خاص بهاری با مانتو طرح‌دار

در فصل بهار و تابستان، طراحان مد و فشن تمرکز ویژه‌ای بر تولید پارچه‌های طرح‌دار دارند و این مدل پارچه‌ها جزو ترند اصلی فصل بهار و تابستان قرار می‌گیرند. کیف و کفش مناسب تاثیر بسزایی در زیبا و خاص‌تر شدن مانتو خواهد داشت. کفش اسپرت سفید با مانتو طرح‌دار اسپرت ترکیب جذابی خواهند بود. کفش چرم مجلسی با مانتوی طرح‌دار مجلسی، زیبایی استایل‌ را چندین برابر می‌کند.

استایل خاص بهاری

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این ترکیب رنگ‌های لباس هرگز از مد نمی‌افتند! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۵۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۵۵ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…