پیراهن مردانه مجلسی؛ سفید یا مشکی؟

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی اوقات یکی از سوالاتی که پیش از مهمانی و هر مراسمی برای آقایان پیش می‌آید این است که پیراهن مشکی بپوشند یا سفید؟
پیراهن مردانه مجلسی پیراهن مردانه مجلسی؛ سفید یا مشکی؟

برخی از آقایان ترجیح می‌دهند از رنگ‌های تیره مانند مشکی استفاده کنند، زیرا این رنگ‌ دیرتر کثیف و چروک می‌شود. برخی دیگر پیراهن‌ مردانه مشکی را در مراسم‌هایی مانند ختم و عزا به تن می‌کنند. در ادامه همراه مطلب پیراهن مردانه مجلسی مجله دلتا باشید.

پیراهن مردانه مجلسی

در فرهنگ ایرانی پیراهن رسمی مشکی برای عزاداری و مجلس ختم است. جالب است بدانید پیراهن سفید مجلسی مردانه در هند و ژاپن نشانه‌ی عزادار و غمگین بودن است. بنابراین، امروزه سفید و مشکی به معنای قدیمی خود کاربرد ندارد و هر کسی در هر شرایطی می‌تواند از این دو رنگ پیراهن مردانه استفاده کند.

محبوبیت پیراهن مشکی مجلسی

اکثر آقایانی که پیراهن مشکی را به رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند، کمتر سراغ پیراهن رسمی سفید یا رنگی می‌روند. پیراهن مردانه مشکی کاربردهای بسیاری دارد و با هر شلوار و استایلی ست می‌شود. رنگ مشکی مناسب هر رنگ پوستی بوده و اندام را لاغر و باریک‌تر نشان می‌دهد.

پیراهن مشکی معمولا کثیفی و لکه را نشان نمی‌دهد و در صورتی که پیراهن چروک شود، کمتر به چشم می‌آید. انتخاب رنگ شلوار یا حتی کت و شلوار مجلسی شما به مراسم یا شرایطی که در آن حضور دارید، بستگی دارد.
می‌توانید پیراهن مشکی را با کت و شلوار مشکی ست کنید و یک استایل مردانه رسمی داشته باشید یا می‌توانید با رنگ‌هایی مانند سبز یشمی، طوسی و سرمه‌ای ست کنید و یک استایل متفاوت داشته باشید.

پیراهن مشکی احساس اسرارآمیز و جدی بودن را القا می‌کند. پیراهن مردانه مشکی برای هر شرایطی، حتی مراسم عروسی مناسب است. طبق آمار افرادی که آقایان را در پیراهن رسمی مشکی می‌بینند، در ناخودآگاه خود و بدون شناخت قبلی، احساس جدی و حتی ثروتمند بودن نسبت به این آقایان دارند.

پیراهن مشکی را به همراه شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای به تن کنید و با یک ساعت مردانه اسپرت و یک کالج مردانه استایلی خاص، شیک و اسپرت داشته باشید. کت و شلوار مشکی، سبز، طوسی، سرمه‌ای گزینه بسیار مناسبی در مراسم‌های رسمی است.

محبوبیت پیراهن سفید مجلسی

اگر به پیراهن سفید مردانه علاقه دارید، باید به تمیزی پیراهن‌ توجه بیشتری کنید، زیرا پیراهن سفید هرگونه کثیفی ناشی از تعریق، دوده و گرد و خاک را نشان می‌دهد. از مزیت‌های پیراهن مجلسی مردانه سفید، تمیزی و شیک بودن آن است.

آقایانی که اهل تجارت و کارهای اداری هستند، بیشتر پیراهن سفید رسمی به تن می‌کنند تا احساس نظم، قدرت و شیک بودن را به دیگران القا کنند. پیراهن مردانه رسمی سفید هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

هر مردی حداقل یک پیراهن رسمی سفید در کمد خود دارد. این مدل پیراهن بهترین سرمایه و انتخاب در کمد شما خواهد بود. پیراهن سفید مردانه با هر رنگ کت و شلواری ست می‌شود، بنابراین نیازی نیست نگران رنگ شلوار تک یا کت و شلوار باشید.

از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های خوشتیپ بودن آقایان، ست کردن پیراهن مردانه مجلسی به همراه شلوار جین است. پیراهن سفید رسمی و شلوار جین به همراه کفش کتانی استایلی کلاسیک به شما خواهد داد. کلاسیک‌ترین و مرسوم‌ترین استایل مجلسی، پوشیدن پیراهن مردانه سفید رسمی به همراه کت و شلوار مشکی است.

پیراهن مردانه مجلسی سفید

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی چه رنگ‌هایی را نباید با هم پوشید؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…