انواع مدل دامن بلند برای استایل روزمره

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دامن مجلسی بلند را از بهار 1400 در استایل خیابانی و مهمانی‌ها بطور رسمی می‌بینیم.
مدل دامن بلند انواع مدل دامن بلند برای استایل روزمره

اگر طرفدار لباس‌های خاص و خنک هستید، مدل دامن بلند یک گزینه مناسب برای استایل شیک بهاره و تابستانه است. فرقی نمی‌کند قد بلند هستید یا قد کوتاه، چاق یا لاغر، دامن بلند مناسب هر خانمی است که می‌خواهد یک استایل شیک و مجلسی داشته باشد. این مطلب  را در مجله دلتا دنبال کنید تا پاسخ سوالات احتمالی خود را درباره دامن بلند پیدا کنید.

مدل دامن بلند

  • دامن پلیسه

در میان تمام مدل‌های موجود در بازار، دامن پلیسه به راحتی وارد کمد خانم‌ها شد. پلیسه‌های افقی این مدل دامن باعث می‌شود اندام شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد. دامن پلیسه را با کفش کتانی، آل‌استار، کفش تخت، صندل یا کفش پاشنه بلند بپوشید. این مدل دامن را می‌توانید به همراه مانتوی خنک ست کنید.

  • دامن گل‌دار

دامن بلند گل‌دار هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه طرفداران خود را دارد. اگر می‌خواهید یک احساس بهاره، تابستانه و شاد در استایل خود ایجاد کنید، دامن بلند گل‌دار بهترین گزینه است. اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت داشته باشید، تصورات قدیمی را فراموش کنید و ایده‌های جدید را در فشن به کار ببرید.

می‌توانید دامن گل‌دار بلند را با تاپ یا تیشرت‌های ساده و تک رنگ ست کنید. یک صندل تابستانی چرم قرمز یا قهوه‌ای جلوه زیبایی به استایل  شما می‌بخشد.

مدل دامن بلند گلدار

  • دامن بلند جین

برای استایل متفاوت و خاص بهاره دامن بلند جین را امتحان کنید. این دامن را با کفش کتانی سفید ست کنید. دامن جین با لباس حریر یا توری بپوشید و استایل مجلسی داشته باشید.

  • دامن بلند راه‌راه

دامن راه‌راه از دهه ۷۰ میلادی میان خانم‌ها محبوب شد، اما این روزها و بخصوص در فصل بهار و تابستان محبوب‌تر از هر زمان دیگری است. بیشتر دامن‌های راه‌راه اسپرت است این استایل را می‌توانید با لباس توری، حریر یا گیپور به یک استایل مجلسی تبدیل کنید.

اگر قد کوتاهی دارید، دامن بلند راه‌راه افقی بهترین گزینه برای اندام شماست؛ همچنین اگر قد شما بلند است و اندام‌ باریکی دارید، دامن راه‌راه عمودی جلوه زیباتری به شما می‌بخشد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب استایلی به رنگ شکوفه‌های بهاری را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…