مدل‌های کفش پاشنه بلند مجلسی

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کفش پاشنه بلند مجلسی سال‌هاست که در مدل، اندازه و رنگ‌های متفاوت جزء کفش‌های محبوب خانم‌های شیک‌پوش محسوب می‌شود.
کفش پاشنه بلند مجلسی

بسیاری از خانم‌های جوان در کودکی با تماشای کارتون سیندرلا در آرزوی پوشیدن کفش پاشنه بلند، بزرگ شده‌اند. اما بعد از پوشیدن احساس ناراحتی کردند و رویای کودکی خود را نیز به فراموشی سپردند. کفش پاشنه بلند مجلسی را با دقت بیشتری خریداری کنید تا در کنار زیبایی، احساس راحتی نیز داشته باشید. با مجله دلتا همراه باشید.

پرکاربردترین کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند حتی با پاشنه کوتاه اعتمادبه‌‌نفس را چندین برابر و استایل‌ را جذاب و خاص‌تر می‌کند. هر کفش پاشنه بلندی مناسب یک قد، اندام، موقعیت و فصل است.

  • مدل کلاسیک

مدل کلاسیک از معمول‌ترین کفش پاشنه بلند بوده که در عین سادگی، بسیار جذاب است. پهنای پاشنه این مدل نه نازک و نه ضخیم است. معمولا این مدل را به همراه پیراهن مجلسی یا دامن می‌پوشند. اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند کلاسیک را با شلوار ست کنید، بهترین انتخاب شلوار پارچه‌ای راسته است.

  • پاشنه بلند ضخیم

خانم‌هایی که تجربه زیادی در پوشیدن کفش پاشنه بلند دارند، می‌دانند راه رفتن با این پاشنه راحت‌تر از مدل‌های دیگر است. پاشنه مستطیل شکل، راه رفتن و تعادل را آسان می‌کند. توصیه می‌کنیم لباس‌های غیررسمی را با این کفش ست کنید. شلوار جین انتخاب بسیار مناسبی برای این مدل کفش است. کفش پاشنه بلند ضخیم را به همراه دامن اسپرت بپوشید.

کفش پاشنه بلند مجلسی ضخیم

  • پاشنه مخروطی

ابتدای پاشنه ضخیم و در انتها باریک می‌شود. راه رفتن با این مدل بسیار راحت است و معمولا کفش پاشنه مخروطی را به عنوان کفش رقص استفاده می‌کنند. این مدل پاشنه در هر دو استایل رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به اندازه پاشنه بستگی دارد. برای مثال، پاشنه مخروطی بلند در استایل‌های رسمی و پاشنه مخروطی کوتاه در استایل غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کفش پاشنه بلند فرانسوی

کفش پاشنه بلند فرانسوی، شباهت بسیاری به نخستین کفش‌های پاشنه بلند قدیمی دارد. معمولا پاشنه این مدل کفش کوتاه و شبیه علامت سوال است. این مدل در میان خانم‌های ایرانی مرسوم نیست و بیشتر در نمایش‌ و تئاترهای کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • پاشنه گربه‌ای یا کیتِن

در اواخر دهه ۵۰ میلادی طراحان مد یک کفش پاشنه بلند مخصوص خانم‌های جوان و نوجوان را در بازار ارائه کردند. این روزها خانم‌های مسن از این کفش استقبال خوبی کردند. می‌توانید کفش پاشنه بلند گربه‌ای را با کت و دامن یا کت و شلوار ست کنید. همچنین پیراهن‌ مجلسی کوتاه نیز انتخاب مناسبی است.

  • پاشنه بلند سوزنی

خانم‌ها در مراسم‌ و قرارهای رسمی این کفش را به پا می‌کنند. اگر می‌خواهید استایل جذاب رسمی داشته باشید، پیراهن بلند و کفش پاشنه بلند سوزنی یک انتخاب بسیار جذاب و خاص است. هنگامی که این کفش را می‌پوشید در ابتدا ممکن است احساس راحتی نداشته باشید و کمی سخت راه بروید. اگر اندازه کفش مناسب باشد، پس از مدتی به کفش عادت می‌کنید و به سادگی با آن راه می‌روید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ۳ ترندی که برای همین حالا است! را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…