رنگ‌ های خنثی در اتاق خواب

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ‌های خنثی گزینه‌های بسیار خوبی برای دکوراسیون خانه هستند زیرا با هر ترکیب و هر رنگی هماهنگ هستند و به فضا نمای زیبایی می‌بخشند.
رنگ های خنثی در اتاق خواب

رنگ‌های خنثی مانند بژ، سفید، کرم، قهوه ای، سیاه و خاکستری از مناسب‌ترین و بدون ریسک‌ترین گزینه‌های ممکن برای دیوارهای اتاق خواب هستند. این نوع رنگ‌ها فضایی آرام و ساده را در دکوراسیون اتاق خواب بوجود می‌آورند که موجب می‌شود اتاق خوابی بدون استرس و آرامش‌بخش داشته باشید. همچنین بد نیست بدانید که رنگ‌های خنثی به خوبی با دیگر رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ های خنثی در اتاق خواب پرداخته می‌شود.

 رنگ سفید

رنگ سفید حس پاکی، طراوت، آرامش و آسودگی را به انسان انتقال می‌دهد. بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها این رنگ برای دیوارهای اتاق خواب، انتخابی مناسب خواهد بود تا خوابی آسوده داشته باشید. تنها به یاد داشته باشید که از رنگ سفید براق بجای سفید مات استفاده کنید تا محیط، خسته کننده نباشد و فضای اتاق خواب بزرگتر جلوه داده شود.

رنگ های خنثی اتاق خواب

رنگ خاکستری

یکی دیگر از رنگ های خنثی در اتاق خواب رنگ خاکستری است. این رنگ یکی از پرکاربردترین رنگ‌های دیوار در سبک مدرن و معاصر است که همانند دیگر رنگ‌های خنثی، حس آرامش را در اتاق خواب ایجاد می‌کند. اما به یاد داشته باشید که نقاشی تمامی دیوارهای اتاق خواب به رنگ خاکستری، باعث ایجاد حس افسردگی می‌شود. بنابراین، دکوریجات و وسایل را به رنگ خنثی روشن مانند قهوه‌ای انتخاب کنید تا این حس از بین برود.

رنگ های خنثی اتاق خواب

رنگ سیاه

وجود رنگ سیاه در هر اتاق خوابی ضروری است، اما استفاده آن بطور کلی برای دیوارهای اتاق خواب، مطمئنا مورد پسند هیچ کس نخواهد بود. البته بد نیست بدانید یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌های استفاده از این رنگ برای دیوار اتاق خواب، به کار گرفتن آن به عنوان دیوار تاکیدی در کنار دیوارهای سفید یا خاکستری رنگ است تا حس غم و افسردگی آن‌ها از بین برود.

رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای نماد زمین است و از نظر روانشناسی یادآور قدرت و استواری است. همچنین وجود گسترده این رنگ در طبیعت، آن را به یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های دکوراسیون اتاق خواب تبدیل کرده است. این رنگ فضایی آرامش‌بخش بوجود می‌آورد تا خوابی آسوده داشته باشید. به یاد داشته باشید که نقاشی دیوارهای اتاق خواب به رنگ قهوه‌ای تیره فضای اتاق را دلگیر می‌کند، بنابراین بهتر است از طیف روشن‌تر آن استفاده کنید.

رنگ های خنثی اتاق خواب

می‌توانید از رنگ‌های جسورانه و گرم، در  دکوریجات، روتختی، فرش و تابلوهای هنری استفاده کنید تا بتوانید فضای کسل کننده بوجود آمده توسط رنگ‌های خنثی در اتاق خواب را از بین ببرید و دیزاینی زیبا و جذاب در اتاق خواب بوجود بیاورید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…