لبخند رنگی در دکوراسیون خانه!

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هیچ‌گاه قدرت رنگ‌ها را دست کم نگیرید و با استفاده از رنگ‌ها احساس و انرژی که به دنبال آن هستید را در محیط زندگی خود به نمایش بگذارید.
تاثیر رنگ در دکوراسیون

رنگ در دکوراسیون خانه دارای قدرت بسیار بالایی است، به اندازه‌ای که گاهی دلیل شادی و یا ناراحتی ما به رنگ‌ها مربوط می‌شود. رنگ به همان اندازه که بر روی روح و روان انسان تاثیرگذار است، بر فضای محیطی که در آن زندگی می‌کنیم نیز تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل بسیار مهم است که رنگ‌هایی را در طراحی داخلی به کار ببرید که تاثیرات مثبتی هم بر روح شما و هم بر فضای خانه داشته باشند. با رنگ‌ها رابطه دوستانه برقرار کنید تا از لبخند رنگی در دکوراسیون خانه خود لذت ببرید. برای رسیدن به چنین فضایی با مجله دلتا همراه باشید.

درب ورودی

اولین تاثیری که یک درب ورودی بی‌رنگ می‌تواند ایجاد کند این است که تاثیر دعوت‌کنندگی خانه را کاهش می‌دهد. برای ایجاد فضایی خندان در محیط خانه، کار را با تغییر رنگ جزئیات معماری خانه، یعنی رنگ درب و پنجره‌ها آغاز کنید. نقطه ورود خانه، بازتابی از شما و نمادی از تفاوت خانه شما با خانه‌های دیگر است. به همین دلیل، به غیر از رنگ بژ، می‌‌توانید از هر رنگ دیگری برای درب ورودی خانه استفاده کنید.

رنگ زرد و سبز

زمانی که رنگ زرد که رنگ تابستان است در مکان‌های بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد، به آن مکان زندگی و لذت بخشیده و فضایی خندان در آن ایجاد می‌کند. برای اینکه  رنگ زرد را کمی آرام‌تر کنید، می‌توانید از رنگ‌های سبز، سفید و آبی در کنار آن استفاده کنید.

تاثیر رنگ در دکوراسیون

  • اگر رنگ‌های قرمز، سبز و آبی درخشان را در کنار زرد به کار ببرید، ظاهر معمولی فضا از بین رفته و تاثیرات قابل توجهی ایجاد خواهد شد.
  • زمانی که چنین رنگ‌های درخشانی را به کار می‌برید با استفاده از یک مبل، فرش و یا کاغذ دیواری سیاه رنگ می‌توانید، یک پس زمینه مناسب ایجاد کرده و باعث جلوه بهتر رنگ‌ها شوید.

رنگ آبی و سبز

زمانی که می‌خواهید، رنگ برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید، بهتر است که یک تم و موضوع را برای خود مشخص کنید. برای مثال، ترکیب دو رنگ آبی و سبز در واقع بازتابی از طبیعت است؛ آبی رنگ دریا و آسمان و سبز رنگ جنگل و درختان است. با استفاده از این ترکیب زیبا می‌توانید در خانه شهری خود، حسی از حضور در طبیعت را به نمایش بگذارید. به همین راحتی به یک پالت رنگی زیبا و یک تم برای دکوراسیون دست پیدا خواهید کرد.

  • اگر ترکیب رنگ‌های سبز و آبی را برای زمین و دیوارها در نظر بگیرید، می‌توانید با انتخاب مبلمان و اکسسوارهای چوبی، تم طبیعت را تقویت کرده و به فضایی قابل توجه و زیبا دست پیدا کنید.
  • با کاربرد طیف‌های مناسب این دو رنگ و بر روی سطوح کوچک و محدود، می‌توانید به فضایی طبیعی‌تر و دلنشین‌تر دست پیدا کنید.

19 4 1 لبخند رنگی در دکوراسیون خانه!

  • در خانه‌هایی که دارای متراژ کوچکی هستند، بهتر است که تنها یکی از رنگ‌ها را بر روی سطوح بزرگتری مانند کاناپه و صندلی‌ها به کار ببرید و رنگ دیگر را تنها در اکسسوارها مورد استفاده قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب روکش مبلمان، متناسب با دکوراسیون داخلی! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…