چند پیشنهاد اوکازیون برای مشارکت در ساخت!

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جنبشی در بازار ملک و املاک افتاده است که کارشناسان مدتی است اسم این جنبش را «دوره پیش رونق» گذاشته اند؛ یعنی با گذر از این دوره، بهار بازار ملک از راه خواهد رسید و رونق چندین سال پیش دوباره به این صنعت باز خوهد گشت.

نظر اغلب کارشناسان و دست اندرکاران ملک و مسکن این است که چنین دوره ای به زودی از راه خواهد رسید. در این صورت سازندگان مسکن نیز که مدت ها از رکود این حوزه رنج برده و چشم انتظار تحولاتی در بازار مسکن هستند باید دست به کار شوند و از همین الان املاک ایده آل خود را برای شروع پروژه های جدید ساخت و ساز بیابند.

خوش بختانه این روزها پیدا کردن فایل های مناسب برای ساخت و ساز در نقاط مختلف شهر تهران بسیار ساده شده است و این سادگی و سهولت را مدیون سایت های ملکی نظیر سایت ملکی جهانی دلتا (DELTA.IR) هستیم.

نقش جنبشی در بازار ملک و املاک افتاده است که کارشناسان مدتی است اسم این جنبش را «دوره پیش رونق» گذاشته اند؛ یعنی با گذر از این دوره، بهار بازار ملک از راه خواهد رسید و رونق چندین سال پیش دوباره به این صنعت باز خوهد گشت.ملکی در اشتغال‌زایی و رونق بازار

این سایت ها یک واسطه سهل و ساده بین ارائه کنندگان مسکن، اعم از کلنگی، آپارتمان، خانه، ویلا، زمین، باغ، کارخانه و امثال آن هستند که در بسیاری از اوقات این خدمات را به رایگان در اختیار عموم قرار می دهند.

در ادامه تعدادی از فایل های اوکازیون و بسیار مناسب را در منطقه ۲ تهران فهرست کرده‎ایم که می‎تواند برای سازندگان مسکن نمونه‎های قابل توجهی باشد.

در ضمن کسانی که ملک یا املاکی مناسب برای مشارکت در ساخت در منطقه ۲ تهران دارند می توانند به قسمت «مشارکت در ساخت» در سایت ملکی جهانی دلتا بروند و مطابق شکل رو به رو، به سادگی نسبت به ثبت ملک خود اقدام کنند.

برای مشاهده لیست املاک مناسب مشارکت در ساخت در منطقه ۲ تهران روی لینک زیر کلیک کنید.

https://goo.gl/Sq6mCY

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…