بازدید از موزه‌ای زیر آب

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موزه زیر آب آنتالیا یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب و مهیج شهر آنتالیا به شمار می رود که گردشگران زیادی هر ساله از این منطقه بازدید می‌کنند.
موزه زیر آب آنتالیا
آنتالیا، شهری با جاذبه‌های گردشگری تمام نشدنی؛ یکی از شهرهای توریستی ترکیه محسوب می‌شود و مکان‌های گردشگری اعم از تاریخی، تفریحی و مذهبی دارد. یکی از این مکان‌ها موزه زیر آب آنتالیا می‌باشد که هرساله توجه افراد زیادی را جلب می‌کند. این موزه که در زیر آب واقع شده، اولین موزه آبی در سراسر اروپا است. مجسمه‌های این موزه زیر آبی، در مدل‌های مختلفی ساخته شده‌اند که هرکدام از آن‌ها معنا و مفهوم خاصی دارند. با مجله دلتا همراه باشید تا با موزه زیر آب آنتالیا آشنا شوید.
بازدید از موزه زیر آب آنتالیا

درباره این موزه بیشتر بدانیم

موزه زیر آب آنتالیا که حدود ۱۱۰ مجسمه را برای گردشگران و توریست‌های تور آنتالیا به نمایش گذاشته، در سال ۲۰۱۵ افتتاح گردید. این موزه که در زیر آب‌های ساحل لانزاروته و در اعماق حدود ۱۳ متری قرار دارد، توسط یک هنرمند انگلیسی به نام “جیسون دکرس تیلور” طراحی شده است.
درباره موزه زیر آب آنتالیا بیشتر بدانیم

در موزه زیر آب آنتالیا چه نمایش می‌دهند؟

مجسمه‌های این موزه حالت‌های مختلفی از کارهای روزمره انسان را به نمایش درآورده است که این حالات شامل: کارکردن با گوشی همراه، قدم زدن، سلفی گرفتن و غیره می‌شود که نظر گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. در قسمت دیگری از این موزه یک کشتی مستاصل شده نشان داده می‌شود که افراد کشتی منتظر کمک از سوی مردم هستند. جنس مجسمه‌های موجود در این موزه از نوعی سیمان می‌باشد که مدت‌ زیادی مقاومت دارند.
در موزه زیر آب آنتالیا چه نمایش می‌دهند؟
برای ساخت حالات مختلف این مجسمه‌ها به فرهنگ آناتولی رجوع شده است. با وجود اینکه بعد از گذشت مدتی که مجسمه‌ها زیر آب می‌مانند لایه‌ای از کلسیم روی آن‌ها می‌نشیند ولی باز هم قابل تشخیص هستند و گردشگران می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند و خاطرات خوبی از سفر به آنتالیا برای خود به جای بگذارند.
موزه زیر آب آنتالیا ترکیه
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های جهانگردی، این مکان در ایرلند گردشگران را جادو می‌کند! را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…