جدیدترین مدل‌های پاف مبل

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوف یا پاف مبلمان کوچکی است که می‌تواند در دکوراسیون منزل به سبک‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
پاف مبل

پاف نمونه‌های بسیار متفاوتی دارد که شما با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید، بهترین نمونه را برای منزل خود انتخاب کنید. جدیدترین مدل‌های پاف مبل موضوعی است که در این مطلب از مجله دلتا سعی شده است تا شما را با آن آشنا کنیم. 

انواع مدل های پاف را بشناسید

در دنیای مدرن امروز از لوازم جانبی متعددی همانند پاف مبل و شال مبل برای جلوه دادن بیشتر به محیط استفاده می‌شود. استفاده از پاف در کنار مبل تاریخچه طولانی دارد. شاید در تعریفی نه چندان دقیق و البته عمومی بتوان گفت پاف نوعی کوسن است که در اندازه‌ای بزرگ‌تر و شکلی متفاوت‌تر ساخته می‌شود. اندازه این محصول به پایه‌دار بودن یا بدون پایه بودن آن بستگی دارد. همچنین جنس آن را به راحتی می‌توانید با کوسن و مبل خود یا با پرده و کوسن‌های اتاق، ست کنید که به جلوه دادن بیشتر آن در فضا بسیار کمک می‌کند.

پاف با مدل میز پذیرایی

برای اینکه یک میز پذیرایی متفاوت داشته باشید، می‌توانید از یک پاف بزرگ به این منظور بهره بگیرید. پاف‌ها عموماً از جنس پارچه ساخته می‌شوند و از چوب و دسته زیادی برای تولید آنها بهره گرفته نمی‌شود. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد تهیه پاف به عنوان میز پذیرایی را دارید، از نوع تخت و صاف آن استفاده کنید تا برای جابجا کردن وسایل بر روی آن دچار مشکل نشوید.

پاف مبل

پاف به عنوان میز پذیرایی گرد

این پاف به شکلی طراحی شده است که بیشتر جنبه تزئینی دارد و به دلیل صاف نبودن سطح آن، قرار دادن وسایل بر روی آن کمی دشوار است؛ که البته می‌توان با قرار دادن یک شیشه روی پاف دایره‌ای، این مشکل را به راحتی حل کرد. می‌توانید از یک گلدان برای دیزاین آن استفاده کنید. همچنین کنترل، روزنامه و هر چیز دیگری که نیاز به آن دارید را می‌توانید بر روی پاف قرار داده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

پاف به عنوان صندلی

برخی از مدل‌های پاف مبل را به عنوان صندلی نیز می‌توانید، استفاده کنید. این نوع پاف‌ها عموماً برای اتاق‌های پذیرایی نیز توصیه می‌شوند. در زمان‌هایی که صندلی برای نشستن مهمان‌های خود کم می‌آورید، می‌توانید از این وسیله کاربردی نهایت استفاده را ببرید. ساخت این‌گونه پاف‌ها اصلاً کار دشواری نیست، شما با پارچه‌های بافتنی و الیافی که به همین منظور در بازار موجود است، می‌توانید پاف‌های رنگی و زیبایی را با دستان خود آماده کنید.

پاف مبل

پاف صندلی صندوقی

همانطور که از نام این نوع مدل پاف مشخص است، به راحتی می‌توانی از این وسیله برای نشستن استفاده می‌کنید؛ علاوه بر آن می‌توانید از آن برای قرار دادن وسایل ضروری در داخل صندوقچه نیز استفاده کنید. در واقع، این پاف سبب می‌شود فضای خانه از به هم‌ریختگی و بی‌نظمی در امان بوده و به نوعی به شما کمک می‌کند که دیگر بی‌نظم نباشید! از این وسیله زیبا می‌توانید به صورت تکی و یا در بین دو صندلی مهمان استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب انتخاب رنگ آشپزخانه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ب٫ظ

  2. هستی صاحبی روان

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…