ترندهای برتر طراحی آشپزخانه

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشپزخانه‌ها طی چند دهه بسیار تغییر کرده‌اند و برنامه‌ریزی برای بازسازی آشپزخانه بسیار مهم است.
ترندهای آشپزخانه

در این مطلب از مجله دلتا از جدیدترین طراحی‌ها و ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه در سال جدید صحبت می‌کنیم. این ایده‌ها شامل تمام قسمت‌های آشپزخانه از جمله کابینت‌ها، کف، سقف و دیوارهای آن می‌شود. ما در هر مدل از ترندهای طراحی آشپزخانه با شما صحبت می‌کنیم، اما شما با خلاقیتی که خودتان دارید، می‌توانید از ترکیب چند مدل، یک طراحی خاص و جدید ایجاد کنید.

سنگ مرمر

یکی از معیارهای ترندهای طراحی آشپزخانه برای سال ۲۰۲۱ به کار بردن سنگ مرمر در فضای آشپزخانه است. این نوع سنگ از قدیم همیشه سنگی خاص و شیک بوده و در طراحی های انجام شده با سنگ مرمر، هرچه رگه‌های سنگ بیش‌تر باشد، بهتر است. به کار بردن سنگ مرمر در فضای آشپزخانه حس دلبازی و تمیزی به آنجا می‌دهد. شاید سنگ با رگه‌های بیشتر از نظر تمیز نگه داشتن فضا هم بتواند، بیشتر مفید باشد. البته حتما لازم نیست از خود سنگ استفاده کنید، بلکه ورق‌های ام دی اف و حتی هایگلاسی وجود دارند که دارای روکشی با طرح سنگ مرمر هستند و کاملاً قابل استفاده برای این ترند هستند.

asd ترندهای برتر طراحی آشپزخانه

آشپزخانه‌ای درام با رنگ مشکی: رنگی مدرن و شیک

به کار بردن رنگ مشکی برای دیوارها، کابینت ها و پیشخوان می‌تواند یک ایده خاص و عجیب باشد. استفاده از کف طرح چوب و یا چراغ‌های خاص می‌تواند، فضا را کاملاً شبیه آشپزخانه‌های قدیمی کند. ایجاد این فضای قدیمی و گاهی سبک جنگلی و روستایی به همراه رنگ مشکی، یکی از جدیدترین ترندهای آشپزخانه است.

آشپزخانه‌های تمام چوب: گران ولی طبیعی!

شاید به کار بردن چوب در آشپزخانه برای کابینت‌ها در ابتدا کمی قدیمی به نظر بیاید، اما  یکی دیگر از ترندهای آشپزخانه‌های سال ۲۰۲۱ دقیقا به کار بردن چوب (طبیعی یا مصنوعی) در فضای آشپزخانه است. چوب درخت بلوط یا گردو  نمونه‌هایی هستند که خیلی مورد استقبال قرار می‌گیرند. یادتان باشد، رنگ گرمی که چوب دارد به شدت می‌تواند، فضای خانه را گرم و جذاب و البته دلنشین کند.

zert ترندهای برتر طراحی آشپزخانه

کاشی کاری‌های شبکه‌ای: قدیمی اما مدرن!

شاید این ترند آشپزخانه که استفاده از کاشی‌های مربعی شکل برای دیوارهای آشپزخانه است، شما را یاد سالیان خیلی دور بیندازد. اما این مدل برای نوستالژی کردن نیست، بلکه کاشی‌های مربعی شکل در سال ۲۰۲۱ مدرن محسوب می‌شوند. این کاشی‌ها می‌توانند در رنگ‌های مختلف برای دیوارهای آشپزخانه به کار بروند. البته ناگفته نماند که رنگ سفید معمولاً خیلی جذاب‌تر است.

آشپزخانه‌های رنگی: پر از حس زندگی

اگر شما هنوز درگیر این عقیده هستید که فقط باید از یک رنگ در آشپزخانه استفاده کرد، سخت در اشتباه هستید. سال ۲۰۲۱ ترندی دارد که بر اساس به کار بردن انواع رنگ‌ها در طراحی‌ها انجام می‌شود. شما می‌توانید هر رنگی که دلتان بخواهد را بدون محدودیت در آشپزخانه به کار ببرید.  آشپزخانه قسمتی از خانه است که این فرصت رو به شما می‌دهد تا از انواع رنگ‌ها در آن استفاده کنید، پس این فرصت را از دست ندهید.

ترندهای آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…