دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق خواب ساده بدون تخت هم می‌تواند زیبا و هم کارآمد باشد. همراه ما باشید تا ببینید چه ترفندهایی برای چیدمان این اتاق وجود دارد.
چیدمان اتاق خواب بدون تخت

تخت‌خواب یکی از جزییات اساسی هر اتاق خوابی محسوب می‌شود، اما گاهی به علت کوچک بودن فضای اتاق خواب و یا دلایل شخصی، امکان قرار دادن تخت‌خواب در فضای اتاق خواب مقدور نیست، بنابراین باید با ترفندهای هوشمندانه دیگری اقدام به چیدمان فضای داخلی اتاق خواب کنیم. پس با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا با دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت بیشتر آشنا شوید.

استفاده از فضای پنجره

یکی دیگر از راه‌های ایجاد فضای مناسب استفاده از فضای پنجره هاست. کافی است طاقچه پنجره‌ اتاق خود را با کوسن‌ها و تشکچه‌ها بپوشانید و فضای مناسبی برای استراحت و کتاب خواندن و یا حتی گفتگو ایجاد کنید، همچنین می‌توانید از فضای زیر آن برای کتابخانه و نظم بخشیدن به سایر لوازم خود استفاده کنید.

چیدمان اتاق خواب بدون تخت

دیوار رنگارنگ اتاق

وقتی تخت یا تشک شما در کم ارتفاع‌ترین حالت خود قرار دارد، میزان زیادی از فضای عمودی و ارتفاع دیوار خالی می‌ماند. یکی از بهترین راه‌های پر کردن فضا استفاده از تابلوها و هنرهای دیواری و استفاده از گلدان در گوشه و کنارها است.

مبلمان در اتاق خواب ساده بدون تخت

 استفاده از تخت‌هایی کم ارتفاع و بی چهارچوب به این معنا نیست که باید اتاقی خالی از وسایل داشته باشید، نیمکت‌ها و پاف‌های رنگی در اتاق خود فراموش نکنید.

استفاده از سکو

استفاده از سکوهایی کم ارتفاع و دکور آن با بالشتک‌های کوچک و میز های پایه کوتاه باعث می‌شود کسانی که دوست دارند، در اتاق خود از مبل و صندلی استفاده نکنند و بر زمین بنشینند و در عین سنتی بودن، اتاقی مدرن داشته باشند.

استفاده از گوشه‌های دیوار

گوشه‌های دیوار را فراموش نکنید، رختخواب‌های خود را روی هم بچینید و روی آن را با یک ملحفه خوش رنگ بپوشانید، حالا فضای دیوار را با کوسن‌ها و بالش‌های رنگارنگ پر کنید، از فضای ایجاد شده هم برای نشستن و هم برای استراحت می‌توانید استفاده کنید و لذت ببرید.

استفاده از تشکچه

در دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت می توانید از تشکچه‌های ساده برای فضای کف اتاقتان استفاده کنید و به سادگی فضایی را برای نشستن و انجام امور روزمره برای خودتان بسازید.

چیدمان اتاق خواب بدون تخت

ساده مانند طبیعت

یک تخت کم ارتفاع که با پارچه و ملحفه‌هایی سفید رنگ پوشیده شده به تنهایی آرامش‌بخش است. کافیست اطراف آن را با چند مبل چوبی ساده و تعدادی اکسسوری هنری دیزاین کنید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی کاربردی برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب تابلوی مناسب برای پذیرایی سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۲۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…