کاغذ دیواری رنگ کرم در دکوراسیون؛ شیک و همیشه مد!

۲
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فضاهایی که با رنگ‌های روشن دکوراسیون می‌شوند اتاق‌هایی هستند که بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهند.
کاغذ دیواری کرم در دکوراسیون

کاغذ دیواری رنگ کرم برای دیوارهای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از پرطرفدارترین‌های کاغذ دیواری است. چرا که به خوبی با هر نوع رنگی در هر طیف رنگی ست می‌شود. اگر دیوار اتاق پذیرایی را با کاغذ دیواری کرم پوشش دهید، تقریبا می‌توانید هر نوع رنگ مبلمان و چیدمانی را با رنگ کرم هماهنگ کنید، حتی ترکیب رنگ‌های مختلف را با هم با پس زمینه کرم رنگ دیوارها به کار ببرید. با مجله دلتا همراه باشید.

چرا رنگ کرم را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم؟

طرفداران رنگ کرم شاید به اندازه آن‌ها که سفید را با هیچ رنگی عوض نمی‌کنند، نباشند، اما بدون شک در رده دوم قرار می‌گیرند. کرم از سری رنگ‌های گرمی است که خیلی خوب با حال و هوای هر خانه‌ای هماهنگ می‌شود. وقار و ملایم بودن این رنگ و هماهنگی فوق العاده‌ای که با رنگ قهوه‌ای دارد، رمز محبوب بودن آن است. رنگ کرمی یکی از رنگ‌های پرطرفدار از سری رنگ‌های روشن است. این رنگ از ترکیب سه رنگ اصلی قرمز ، زرد ، آبی به همراه مقدار زیادی سفید بدست می‌آید. رنگ کرمی به اندازه رنگ سفید روشن نیست که کثیفی و دوده را به روی خود نشان دهد، در عین حال که خود رنگ کرم حالت چرک‌تری نسبت به سفید دارد، شما را از نگرانی بابت اینکه زود به زود باید دیوارها را شستشو دهید رها می‌کند. باید گفت که به نظر می‌آید در دکوراسیون داخلی رنگ کرم دیگر شبیه یک رنگ خنثی عمل می‌کند.

رنگ نسکافه‌ای

یکی از طیف‌های رنگی کرم ، کاغذ دیواری نسکافه‌ای است. اگر این رنگ در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد دکوراسیون شیک و مدرنی ارائه می‌دهد.

 کاغذ دیواری کرم در دکوراسیون

رنگ نخودی

از دیگر طیف‌های رنگی کرم ، ممکن است رنگ نخودی نیز مورد توجه شما قرار بگیرد. رنگ نخودی در واقع، یکی از رنگ‌های کرم است که دارای میزان بیشتری از رنگ زرد در خود است. اگر علاقمند به طیف رنگی زرد هستید، کاغذ دیواری نخودی نیز پیشنهاد خوبی است و شما این رنگ را با بسیاری از رنگ‌های طیف زرد می‌توانید ست کنید.

 کاغذ دیواری کرم در دکوراسیون

رنگ بژ

کاغذ دیواری بژ نیز یکی دیگر از طیف‌های رنگی مشابه کرم است که علاقمندان خاص خود را دارد. رنگ بژ جزء رنگ‌های دکوراسیون سبک کلاسیک بوده و محبوبیت بالایی دارد.

 کاغذ دیواری کرم در دکوراسیون

رنگ خاکی روشن

یکی دیگر از کاغذ دیواری‌های طیف کرم این رنگ می باشد. رنگ شیکی است و در دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر طرفدار دارد.

 کاغذ دیواری کرم در دکوراسیون

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های بیشتری برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب اشتباهات دکوراسیون داخلی آشپزخانه سر بزنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۱۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…