طرح تازه در مورد متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
متقاضیان مسکن مهر پردیس که به دلیل پرداخت نکردن واریزی های مصوب شرکت عمران، از این پروژه حذف شده‎اند می‌توانند با رعایت اولویت، به ثبت نام در پروژه‌های مسکن مهر پرند مبادرت کنند.
مسکن مهر پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در حاشیه نشست با متقاضیان مسکن مهر پردیس گفت: متقاضیانی که به علت کمبود آورده از فهرست اسامی مسکن مهر حذف شده‌اند در صورت تمایل و با حفظ امتیاز و اولویت به پرند و هشتگرد منتقل می‌شوند.

به گزارش مجله دلتا، به نقل از ایرنا حبیب الله طاهرخانی با بیان اینکه  تعداد هزار واحد از آپارتمان‌های مسکن مهر پرند و هشتگرد برای متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس در نظر گرفته شده است، اعلام کرد منظور از متقاضیان حذف شده افرادی هستند که با توجه به مکاتبات و اطلاع رسانی شرکت عمران، واریزی‌های خود را در موعد مقرر تکمیل نکرده‎اند.

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس

طاهرخانی در خصوص چرایی تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر گفت: شرایط خاص پردیس هزینه آماده سازی را افزایش داده و ما نمی‌توانیم این هزینه را به متقاضیان تحمیل کنیم و همین امر در تحویل واحدهای آماده افتتاح مشکل ایجاد کرده است. از آنجا که افزایش آورده متقاصیان منجر به غیر اقتصادی شدن پروژه می‌شود، باید با استفاده از منابع دولتی در قالب اسناد خزانه و منابع داخلی شرکت عمران، در سال ۹۸ در پردیس ،بهره برداری های گسترده‎ای انجام شود.

تحویل پروژه‌های مسکن مهر پردیس به افزایش قیمت تجهیزات ضروری و تکمیل نشدن واریزی‌های مصوب شرکت عمران از سوی برخی متقاضیان با تاخیر چند ساله مواجه شده است و راهکار مسئولان در این میان، انتقال متقاضیان حذف شده از طرح به پروژه مسکن مهر پرند و هشتگرد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت موتور آسانسورهای وارداتی مجتمع های ۱۰ طبقه، بوستر پمپ و پکیج، شیرآلات، اتصالات، کمبود عرضه اقلام مورد نیاز در بازار داخلی را از جمله معضلات اصلی تاخیر در افتتاح طرح‌ها برشمرد و افزود: با هماهنگی در سطح وزراتخانه‌ها بخصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تامین کالاها یا اخذ مجوز واردات برای واحدهای افتتاح شده یا در حال افتتاح؛ در پی رفع این موانع هستیم.

وی در مورد جذابیت‌های مسکن مهر پرند و هشتگرد گفت: پروژه‌های مسکن مهر پرند و هشتگرد مزیت بیشتری نسبت به مسکن مهر پردیس دارند و به لحاظ موقعیت و پیشرفت کار جلوتر از سایر پروژه‌ها است و آماده تحویل هستند. تاکنون حدود ۷۰ هزار واحد افتتاح شده‎اند و از ۲۵ هزار واحد باقی مانده ۵ هزار و ۱۶۱ واحد در دهه فجر افتتاح خواهد شد که درصورت تامین قیر از سوی دولت این تعداد می‌تواند به ۱۳ هزار واحد افزایش یابد.

برای دیدین مطالب بیشتر در این خصوص، از صفحه اخبار و گزارش مجله دلتا بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…