رپرتاژ آگهی

ایده‌های پذیرایی از مهمان در عید؛ شیک و خاص میزبانی کنید

۲
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است.
عید دیدنی

عید دیدنی یکی از رسوم قدیمی ایرانی‌ها است که پذیرایی از میهمان در آن اهمیت ویژه‌ای دارد. یک پذیرایی شیک و مناسب لزوما به وسایل و خوراکی‌های گران قیمت نیاز ندارد و با ترفندهایی ساده می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد. ما در این مقاله از مجله دلتا ترفند و ایده‌هایی خاص و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به زیباترین شکل ممکن از میهمانان خود در دید و بازدیدهای عید نوروز پذیرایی کنید.

تهیه کیک عید نوروز به شکل‌ جذاب و نمادین

پذیرایی از مهمان با شیرینی یکی از قدیمی‌ترین رسومی است که در فرهنگ ایرانی جا افتاده است. اگر دوست دارید به شکلی خاص و جذاب از میهمانان عید خود پذیرایی کنید، می‌توانید از کیک‌هایی با تم سفره هفت سین و سبزه استفاده کنید.

خامه قنادی، فوندانت، رنگ خوراکی و شکلات تهیه کرده و با آن‌ها تزیینات کیک نوروزی خود را آماده کنید. می‌توانید از عروسک‌های کوچک، گل‌های تزیینی و اکلیل خوراکی برای دیزاین کیک و خامه روی آن کمک بگیرید. اگر فرصت کافی برای پخت یا تزیین کیک ندارید با سفارش کیک آنلاین، بدون زحمت خاصی کیک خود را با شکلی که دوست دارید از قنادی تهیه کنید.

آجیل عضو جدا نشدنی پذیرایی مهمانان عید

آجیل و شیرینی‌های آجیلی خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی هستند که برای پذیرایی از میهمانان خود می‌توانید آماده کنید. تخمه، پسته، بادام و سایر جزییات را در ظرف‌های جداگانه قرار داده و در اختیار مهمان قرار دهید. درست کردن یک طرح خاص مانند نقاشی، صورت، گل و غیره با آجیل نیز ایده بسیار جالبی خواهد بود.

آماده کردن سوهان عسلی آجیل دار در خانه یکی از بهترین و ساده‌ترین ایده‌ها برای آماده کردن وسایل پذیرایی از مهمان است. اگر دوست دارید روی انواع شیرینی خشک را با انواع مغز آجیل همراه با مربا تزیین کرده و روی آن‌ها پودر قند بپاشید.

عید نوروز

پذیرایی از میهمانان با بستنی و کیک بستنی؛ ایده‌ای شیرین و لذیذ

پذیرایی از میهمانان با بستنی و کیک بستنی، ایده جذابی است که معمولا با استقبال زیادی روبرو می‌شود. بستنی یا کیک بستنی خانگی را برای میهمان خود آماده کنید تا لذت بیشتری ببرند، اما اگر فرصت کافی ندارید تهیه آن‌ها از بستنی فروشی یا قنادی کار عاقلانه‌تری است. می‌توانید روی بستنی یا کیک بستنی را با سیروپ میوه‌، تکه‌های میوه، سس شکلات یا کارامل تزیین کنید. خرید دسر مناسب برای مهمانی عصرانه مانند چیزکیک و تارت نیز به شما کمک می‌کند که میزپذیرایی بهاری، لوکس و جذاب‌تری نیز داشته باشید.

استفاده از میوه خشک برای عید و یک پذیرایی ویژه از مهمانان آن

سرو میوه یکی از عادت‌های رایج ایرانیان برای پذیرایی از میهمانان است. معمولا میوه‌هایی که  فقط در یک فصل از سال قابل تهیه هستند را خشک می‌کنند تا در بقیه روزهای سال از آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید در آجیل عید خود یا به صورت جداگانه از میوه‌های خشک شده‌ی هلو، آلو، زردآلو، خرمالو و شلیل استفاده کرده و آن‌ها را برای میهمانان خود سرو کنید.

شربت و دمنوش‌های بهاری را فراموش نکنید

چای و شربت از نوشیدنی‌های رایجی هستند که ایرانیان برای پذیرایی از میهمانان خود آماده می‌کنند. شما می‌توانید انواع شربت و دمنوش‌های بهاری را برای میزبانی از مهمانان خود فراهم کرده و حس فوق‌العاده به آن‌ها بدهید. شربت سکنجبین، بهارنارنج، بیدمشک و  شربت گلاب و زعفران از جمله شربت‌هایی بوده که برای پذیرایی در فصل بهار مناسب هستند.

دید و بازدید

پخت کاپ کیک در خانه و پذیرایی حرفه‌ای از مهمانان عید

کاپ کیک یکی از اصلی‌ترین جزییات ست کیک تولد است. شاید دیده باشید که خانم‌های بسیاری در کنار یک کیک لاکچری مردانه تعداد زیادی کاپ کیک برای تکمیل شدن ست تولد همسر خود سفارش می‌دهند. می‌توانید در خانه با استفاده از فنجان یا لیوان‌هایی مناسب کاپ کیک بپزید و آن‌ها را با خامه، شکلات، میوه، بیسکویت و سس شکلات تزیین کنید.

عیدی کودکان را فراموش نکنید!

رسم عیدی دادن به کوچکترهای فامیل یکی از قشنگ‌ترین رسم‌های دید و بازدید عید  و بخصوص برای بچه‌ها است. شما می‌توانید بسته‌های توری مانند کوچکی تهیه کرده و داخل آن‌ها را با آجیل و شکلات پر کنید. دادن هدایای کوچک مثل اسباب بازی، سی دی کارتون، لاک، عروسک و گل سر، ماشین و تفنگ به بچه‌ها آن‌ها را خوشحال و غافلگیر خواهد کرد.

پذیرایی از مهمانان در عید

خرید بهترین دسر و کیک برای عید نوروز از کیک ویترین

برای داشتن یک مهمانی عالی باید وسایل پذیرایی مناسبی را برای مهمانان خود آماده کنید. فروشگاه اینترنتی کیک ویترین با ارائه بهترین دسرها مانند تارت، چیز کیک، کاپ کیک و غیره همراه شادی‌ها و دورهمی‌های شما است. مجموعه کیک ویترین آماده دریافت انواع سفارشات کیک و شیرینی عید نوروز و ارسال آن‌ها به سراسر تهران است. با مراجعه به آدرس اینترنتی  cakevitrin.com از تنوع محصولات و قیمت آن‌ها باخبر شده و بهترین محصول را برای پذیرایی از میهمانان خود سفارش دهید.

 

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…