پیشنهادی جذاب برای ست کردن رنگ نارنجی!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای پوشیدن لباس نارنجی لازم نیست به دنبال ایده‌های خیلی شلوغ و جسورانه باشید.
ست کردن رنگ نارنجی

ایده‌هایی در مورد ترکیب رنگ نارنجی و اینکه چه رنگی با لباس نارنجی مطابقت دارد، جمع‌آوری کرده‌ایم تا گزینه‌های بسیاری برای استایلینگ این رنگ داشته باشید. با مطلب ست کردن رنگ نارنجی همراه مجله دلتا باشید.

ست کردن رنگ نارنجی

  • تیشرت نارنجی

می‌توانید با یک ظاهر ساده و کم‌نظیر در حالی که از ترکیب رنگ نارنجی استفاده کرده‌اید، ظاهری خاص‌تر از همیشه داشته باشید. به عنوان مثال، یک تیشرت نارنجی را روی شلوار جین بپوشید. ژاکت تیره رنگ را روی بلوز نارنجی خود بپوشید تا رنگ نارنجی باعث درخشش شما در جمع شود.

  • استایل تک رنگ

انتخاب این مدل، کمی جسارت می‌خواهد اما واقعا خیره‌کننده و خاص است. با انتخاب رنگ نارنجی ظاهری مدرن بسازید. می‌توانید از رنگ نارنجی به تنهایی استفاده کنید. مثلا تنالیته رنگ‌ نارنجی را با بلوز نارنجی روشن با ژاکت و شلوار نارنجی تیره هماهنگ کنید.

ست کردن رنگ نارنجی تک رنگ

  • رنگ‌ها

اگر به استایل رنگی رنگی علاقه دارید، رنگ نارنجی یک رنگ برنده برای این نوع استایل است. در بالا گفتیم می‌توانید تنالیته یک رنگ‌ را بپوشید، و الان می‌گوییم که می‌توانید با رنگ‌های دیگری هم آن را ست کرده و کاملا منحصر به فرد به نظر برسید. این خاص بودن تنها به این بستگی دارد که چه رنگی را با آن ست کرده‌اید. می‌توانید آن را با رنگ‌های خاصی از قرمز، سبز، بنفش و صورتی امتحان کرده و هر کدام را که حس خوبی به شما می‌دهد، با آن ست کنید.

کیف و کفش نارنجی

اگر به این رنگ علاقه دارید و نمی‌خواهید در رنگ لباس‌ها از آن استفاده کنید،  می‌توانید از این رنگ زیبا و گرم در اکسسوری خود استفاده کرده و از آن‌ها لذت ببرید. برای این منظور می‌توانید کیف، کفش، دستمال سر، دستبند، ساعت و یا حتی گوشواره نارنجی را امتحان کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی استایلی به سبک قرن‌های گذشته؛ اما همچنان زیبا را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…