ست کردن جوراب ‌شلواری را یاد بگیرید!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوراب شلواری را می‌توان با تمام استایل‌ها از استایل رسمی گرفته تا روزمره، راحت و...ست کرد.
ست کردن جوراب شلواری ست کردن جوراب ‌شلواری را یاد بگیرید!

جوراب شلواری برای فاصله تغییر فصول عالی است، زیرا تا وقتی که هوا سرد است پاها را گرم نگه می‌دارد، و در ساعات گرمتر شما را اذیت نمی‌کند. اگر همین حالا در کمد لباس‌ها یا کشوی جوراب‌ خود حداقل سه مدل جوراب شلواری مختلف ندارید، وقت آن است که به خرید بروید! اگر فکر می‌کنید که جوراب شلواری تنها برای پوشیدن زیر یک دامن، مناسب است و یا به دنبال روشی برای بروزتر کردن استایل خود می‌گردید، کافی است چند جوراب شلواری و کمی خلاقیت را با هم ترکیب کنید. با مطلب ست کردن جوراب شلواری همراه مجله دلتا باشید.

ست کردن جوراب شلواری

  • جوراب شلواری طرحدار

با آنکه داشتن یک جوراب شلواری مشکی در هر کمد لباسی واجب است، اما مجبور نیستید خود را به طرح‌های ساده و تک رنگ مشکی محدود کنید. زمانی که جوراب شلواری طرحدار انتخاب کردید، بقیه اجزای لباس را طوری انتخاب کنید که جوراب شلواری ‌در مرکز توجه قرار گیرد. یعنی بقیه لباس‌ها ساده و خنثی باشد. برای هماهنگی بیشتر همه اجزای استایل، دقت کنید که یکی از آیتم‌های تیپ شما با رنگ جوراب همخوانی داشته باشد.

  • لباس سرهمی

این روزها هم لباس‌های سرهمی و هم جوراب شلواری ترند است. ترکیب لباس سرهمی آستین‌دار با یک جوراب شلواری را امتحان کنید تا یک استایل زنانه امروزی و شیک داشته باشید.

  • استایل رسمی

می‌توانید جوراب شلواری را به استایل رسمی همیشگی‌ خود اضافه کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تعادل را در ظاهر کلی‌ حفظ کنید (برای مثال همه آیتم‌های لباس تنگ و چسبان نباشد) بهترین روش برای تعادل در یک ظاهر رسمی با استفاده از جوراب شلواری، همراه کردن آن‌ با دامن کوتاه و یک بلوز آستین‌دار نسبتا گشاد است. هر کفشی که دوست دارید با جوارب شلواری بپوشید، از کفش‌های ساده تخت گرفته تا کفش‌های نوک‌تیز پاشنه‌بلند!

ست کردن جوراب شلواری دامن

  • بافت‌های مختلف

جوراب شلواری‌‌ها در الگو و بافت‌های بسیار متنوع و متفاوتی در دسترس است. از طرح‌های گل‌دار گرفته تا حیوانات فانتزی و طرح‌های کارتونی، که ظاهری خلاقانه و منحصر ‌به ‌فرد به شما می‌دهند. این جوراب شلواری‌ها با طیف گسترده‌ای از لباس‌ها و استایل‌های مختلف ست می‌شوند. اگر می‌خواهید بیشتر مورد توجه قرار بگیرید، جوراب شلواری ‌بافت‌دار را زیر شلوار جین پاره بپوشید تا تنها قسمت کوچکی از طرح آن‌ها در معرض دید باشد.

  • شلوارک بپوشید

شاید ایده همراه کردن جوراب شلواری و شلوارک با هم به نظر کمی عجیب باشد، اما این یک استایل ترندی است. ترکیب شلوارک فاق بلند با جوراب شلواری مشکی ساده و بوت بلند را امتحان کنید. معمولا شلوارک‌های رنگ‌ روشن‌ همخوانی بیشتری با جوراب شلواری ‌مشکی دارد تا شلوارک‌های تیره رنگ.

ست کردن جوراب شلواری شلوارک

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ترند زیورآلات ۲۰۲۱ که استایل شما خاص‌تر می‌کند! را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…