۳ ترندی که برای همین حالاست

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با کت واکی که آخر سپتامبر برگزار شد، انتظار داریم که بهار و تابستان شیکی داشته باشیم.
ترندهای بهاری 3 ترندی که برای همین حالاست

دنیای مد ثابت کرد که احتیاجی نیست تا بهار و تابستان برای پوشیدن ترندهای لباس صبر کنید. کسانی که در صنعت مد کار می‌کنند، دنبال پیدا کردن راهی برای طراحی ترندهای مناسب برای این فصل هستند. برای مثال بسیاری شلوارک کوتاه را با بوت‌های تا روی زانو و کت می‌پوشند، در حالی که دیگران رنگ‌های جیغ را برای پلیور و کت و شلوار انتخاب می‌کنند. در ادامه ترندهای بهاری و تابستانی را به شما معرفی می‌کنیم همراه مجله دلتا باشید.

ترندهای بهاری و تابستانی

 صندل‌های بندی

همانطور که می‌دانید، هر چیزی که برند بوتگا ونتا طراحی می‌کند، تبدیل به بهترین مد می‌شود و صندل‌هایی بندی که اخیرا به بازار آمده استثناء نیست. هوای سرد لندن در هفته مد و فشن لندن هم باعث نشد زیبایی این کفش از بین رود.

شلوارک‌های برمودا

در گذشته این استایل جزء اولین ترندهایی نبود که بخواهیم آن را امتحان کنیم اما استایل مهمانی قطعا شرایط مناسبی برای امتحان کردن شلوارک‌های برموداست. با اضافه کردن بوت‌های تا روی زانو، کت و پلیور و آیتم‌های دیگری به این شلوارک، آن را برای پوشیدن در هر فصل آماده کنید.

رنگ‌های جیغ

هیچکس نمی‌تواند بگوید که بهار و تابستان فقط در مورد رنگ‌های روشن است. کت واکی که اخیرا اجرا شد، ثابت کرد که هنگامی که ماه‌های گرم سال فرا برسد، رنگ‌های جیغ در راس کار قرار خواهند داشت. شرکت کنندگان هفته مد هر چقدر که توانستند رنگ‌های جیغ را برای کت و شلوار و پلیور‌های نازک در هفته‌های اخیر انتخاب کرده‌اند، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که آنها برای آمدن ماه‌های گرم‌تر صبر نکرده‌اند.

ترندهای بهاری رنگ جیغ

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “این نکات را برای استایلی شیک؛ آویزه گوش کنید!“را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…