با شلوار جین مام استایل چه بپوشیم؟

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ظاهرساده و راحت این شلوار برای یک قرار عصر و یا قرار شبانه خارج شهر دوستانه عالی است.
شلوار جین مام استایل با شلوار جین مام استایل چه بپوشیم؟

جین از بهترین لباس‌های فارغ از زمان و مکان است. چه برای خرید از خانه بیرون بروید و چه برای ناهار دوستانه می‌توانید شلوار جین مام را به شکل‌های متعددی با لباس‌های خود ست کنید. شلوار جین مام استایل با کمرهای بلند و پاچه‌های گشادتر از ران‌ها در کمد لباس‌های هر خانمی پیدا می‌شود. این شما و این جذاب‌ترین ایده‌های استایل برای این مدل شلوار! همراه مجله دلتا باشید.

با شلوار جین مام استایل شیک باشد.

  • مام جین مشکی

استفاده از جین‌های مام مشکی، بدون نیاز به تلاش به شما ظاهری خلاقانه می‌دهد. این شلوار را همراه با ژاکت و بوت چرمی بپوشید و یا برای داشتن ظاهری رسمی‌تر با یک پیراهن سفید کوتاه بپوشید. گزینه‌های مختلفی برای همراه شدن با جین مام مشکی وجود دارد و می‌توانید هر روز سال، لباس‌های مختلفی را با آن ست کنید و لذت ببرید.

  • شلوار جین مام آبی

 برای داشتن استایل روزمره و راحت، این شلوار را با تیشرت و کمربند چرمی شیک همراه کنید. این شلوار یکی از کاربردی‌ترین لباس‌هاست که می‌توانید از آن در هر فصلی استفاده کنید و در عین حال که ظاهر زیبایی دارید، راحت باشید.

  • مام جین آبی روشن

این شلوار یک گزینه فارغ از زمان برای همه موقعیت‌هاست. برای داشتن استایل دهه‌ ۸۰ این شلوار را با تیشرت سفید، مشکی و یا کت اورسایز بپوشید. برای داشتن یک ظاهر دوستانه آن را با یک سویشرت و کفش کتانی یا حتی کفش پاشنه بلند همراه کنید.

شلوار جین مام استایل آبی روشن

  • جین سنگ‌شور

اگر از تیپ‌های خارج از چارچوب لذت می‌برید، جین سنگ‌شور گزینه‌ عالی برای شماست. این شلوارها با داشتن رگه‌های رنگ روشن یک گزینه متفاوت در بین شلوارهای معمولی است. این شلوار را با لباس اورسایز همراه کنید. برای ایجاد تنوع با بلندی قد بازی کنید و یا آن‌ها را با کفش‌های پاشنه‌ بلند همراه کنید.

  • شلوار جین پاره

از یک برش ساده گرفته تا چندین برش سریالی، این پارگی‌ها جین ساده را به مدرن تغییر می‌دهد.

  • شلوار جین مام بگی

این شلوارهای فاق بلند و پاچه گشاد را با ژاکت اورسایز تکمیل کنید. برای اضافه کردن کمی زیبایی‌، از کفش‌های پاشنه بلند یا لژدار استفاده کنید. همچنین این شلوارهای فوق‌العاده را با تاپ‌هایی سفید، مشکی، یا هر رنگ دیگری که دوست دارید، ست کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی لباس مناسب دختر خانم‌ها برای خواستگاری را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…