با استایل طرح‌دار، خوش‌تیپ‌تر شوید!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرح‌ها و الگوهای شلوغ در دنیای مد و فشن یا به شدت پرطرفدار است و یا کاملا نادیده گرفته می‌شود.
لباس های طرحدار و شلوغ

هنگامی‌که صحبت از پوشیدن لباس با الگوی شلوغ می‌شود، هیچ قانون سریع و سختی در آن وجود ندارد. هر خانمی ظرفیت خود را برای احساس راحتی با پوشیدن لباس‌های شلوغ می‌داند. در ادامه با مطلب لباس های طرحدار و شلوغ با ما در مجله دلتا همراه باشید.

لباس های طرحدار و شلوغ

سایه‌های مختلف از یک رنگ را انتخاب کنید

نکته اصلی برای پوشیدن لباس‌های طرح دار و شلوغ ، رنگ‌ها یا بطور خاص‌تر برنامه‌ریزی دقیق برای رنگ‌های مورد استفاده است. در نظر گرفتن سایه‌های مختلف از یک رنگ بیش از انتخاب رنگ‌های جداگانه کمک می‌کند تا یک استایل جالب داشته باشید. اگر می‌خواهید یک تکه لباس با طرح بسیار شلوغ در استایل خود استفاده کنید، تنها یک یا دو رنگ موجود در طرح را برای به‌کار بردن در دیگر تکه‌های لباس خود در نظر بگیرید.

از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

استفاده از رنگ خنثی در استایل طرحدار و شلوغ بسیار مهم است. رنگ‌های خنثی بلافاصله ظاهر را ملیح‌تر کرده تا در عین داشتن استایلی شلوغ و خاص، لباس‌ها به‌صورت‌کلی ظاهری افراطی و پر زرق و برق نداشته باشد.

لباس های طرحدار شلوغ را باهم ست کنید

استفاده بیش از دو طرح گلدار در یک استایل معمولا شلوغ و افراطی به نظر می‌رسد و مهم نیست که چقدر با دقت طرح‌ها و الگوها را با یکدیگر ترکیب کرده‌اید. طرحی را انتخاب کنید که از طرح دیگر شلوغ‌تر است، مانند الگوی گل‌دار یا هندسی و آن را مرکز توجه استایل خود قرار دهید. طرح‌های شلوغ را با الگوهای خنثی‌تر مانند خطوط نازک یا هر طرح دیگری که اشکال ریز دارد، ست کنید. لباس‌هایی با طرح‌های کوچک‌ به‌راحتی با دیگر الگوها ست می‌شوند.

لباس های طرحدار و شلوغ با هم

استایلی حرفه‌ای‌تر

احتمالا فکر می‌کنید که پوشیدن یک مانتو، روسری، پیراهن یا هر تکه لباس دیگر با طرح‌های شلوغ یک انتخاب غیرممکن برای محل کار است. راهی مطمئن برای داشتن ظاهری شیک و حرفه‌ای با لباس‌های طرح‌دار و شلوغ وجود دارد. به جزئیات توجه ویژه‌ای کنید. کفش‌ها و همه اکسسوری‌های دیگر را به رنگ خنثی انتخاب کنید.

کفش‌های طرحدار و شلوغ

هنگامی که کفش‌های طرح‌دار می‌پوشید، به راحتی می‌توانید باقی لباس‌ها را ساده با رنگ خنثی نگه دارید. برای داشتن ظاهری شیک‌تر، سعی کنید کفش‌های تخت مدل باله‌ای را با الگوی هندسی انتخاب کنید. اضافه کردن یک جفت کتانی طرح‌دار گرافیکی انتخاب فوق‌العاده‌ای برای اضافه شدن به استایل شیک شهری است.

یک جفت کفش گل‌دار با پاشنه‌های بلند و پهن می‌تواند اکسسوری مناسب برای دادن حال و هوای دلبرانه و زنانه به یک استایل رسمی باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه در مهمانی‌ها شیک دیده شویم؟ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…