با درست لباس پوشیدن، چاقی خود را محو کنید!

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از کمربند به بدن حالت ساعت شنی داده و بدون نمایان کردن سلولیت‌ها استایل زیبا به شما می‌دهد.
چاقی و صحیح لباس پوشیدن

راه‌های بسیار برای از بین بردن چاقی وجود دارد، اما اکثر این روش‌ها به زمان زیادی برای تاثیرگذاری احتیاج دارند. این امکان وجود دارد که با چاقی و صحیح لباس پوشیدن تا جایی که ممکن است این قسمت‌ها را پنهان کنید. ما در این مطلب چند نکته در مورد چگونه لباس پوشیدن برای لاغر به نظر رسیدن و پنهان کردن سلولیت‌ برای شما گردآوری کرده‌ایم، پس در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.

چاقی و صحیح لباس پوشیدن

  • کفش پاشنه بلند

در حالی که پوشیدن کفش‌های تخت، راحت است اما کفش‌های پاشنه بلند برای خانم‌های چاق توصیه می‌شود. این نوع کفش‌ها پاها را کشیده‌تر و در نتیجه قد را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد، این کفش‌ها برای پنهان کردن سلولیت پیشنهاد می‌شود. انتخاب این کفش‌ها اعتماد به نفس شما را زیاد می‌کند.

  • پیراهنی بلند

اگر از ران‌های خود راضی نیستید، هنوز هم می‌توانید پیراهن بپوشید. نکته اصلی پیدا کردن بلندی مناسب برای پیراهن است. حتما پیراهن باید به اندازه‌ای بلند باشد که قسمت سلولیت‌دار ران‌ها را بپوشاند.

  • لباس‌های طرحدار بپوشید

بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند که ساده لباس پوشیدن راهی ایده‌آل برای مخفی کردن سلولیت‌هاست. به همین دلیل از لباس‌های ساده و تک رنگ استفاده می‌کنند. انتخاب طرح‌های کوچک جذاب و رنگارنگ باعث می‌شود که باریک‌تر دیده شوید.

چاقی و صحیح لباس پوشیدن طرحدار

  • سرتاپا مشکی 

هیچکس نمی‌تواند این حقیقت را انکار کند که برای لاغر به نظر رسیدن، رنگ مشکی بهترین انتخاب است. گذشته از این واقعیت که رنگ مشکی می‌تواند برای انواع فرم‌های بدن مناسب باشد، این رنگ می‌تواند ناهمواری موجود در ناحیه باسن و ران‌ها را صاف نشان دهد.

  • گن

اکثر گن‌ها پوششی از شکم تا قسمت ران‌ها را برای شما فراهم می‌کند، بنابراین دیگر هیچ مشکلی با سلولیت‌های خود نخواهید داشت.

  • پارچه‌های نازک و سبک

هنگامی که سعی در پوشاندن یک قسمت از بدن دارید، پارچه‌های ضخیم چسبان انتخاب خوبی نخواهد بود. پارچه‌ای سبک انتخاب کنید که به بدن نمی‌چسبد. فقط مطمئن شوید که لباس خیلی گشاد نیست؛ زیرا پوشیدن لباس‌های گشاد شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

  • شلوار دم پا گشاد 

پوشیدن شلوار جین تنگ برای افراد چاق انتخاب مناسبی نیست. شلوار دم پا گشاد بپوشید. گشادی قسمت قوزک پا به زیبایی روی بدن نشسته و شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشترانواع کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ق٫ظ

    آره اما درست پوشیدن جای لاغری رو نمیگیره پاشید برید ورزش کنید😂

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…