مبلمان مناسب فضاهای کوچک

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید شما بار‌ها به این موضوع فکر کرده باشید که چگونه می‌توانید فضا را بزرگ‌تر از قبل نشان دهید و یا امکانات بیشتری در محیط منزل خود ایجاد کنید.
مبلمان فضاهای کوچک

کدام مبل مناسب خانه‌های کوچک است؟ برای مبله کردن خانه‌های کوچک می‌توانید از مبل‌های ال، یا یک کاناپه تک به همراه چند صندلی، یا یک نیم ست و یا یک دست کامل یا ناقص مبلمان ظریف و کم جا استفاده کنید. در بهینه‌ترین حالت برای تهیه مبلمان مناسب فضاهای کوچک می‌‌توانید از مبل‌‌هایی استفاده کنید که اصولاً فاقد دسته باشند و اسکلت‌‌بندی آن‌‌ها کاملاً بدون انحنا و در قالب خطوط مستقیم عمودی و افقی باشد و نیز به گونه‌ای طراحی شده باشد که بتواند در کنج خانه نیز قرار گیرد تا امکان استفاده بهینه از فضای کوچک خانه شما به حداکثر خود برسد. با مجله دلتا همراه باشید.

صندلی‌های عثمانی‌ کم‌جا

اگر به دنبال مبلمانی هستید که هم در مواقع مهمانی به شما جایی برای نشستن بدهد، هم زیبا باشد و دکوراسیون داخلی خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد و هم به عنوان یک وسیله دکوری مورد استفاده قرار بگیرد، باید به سراغ صندلی‌های عثمانی بروید، آن‌ها به قدری کارایی دارند که نمی‌توانید به راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کنید. صندلی‌های عثمانی حتی به عنوان میز بغل مبلی هم می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مبلمان فضاهای کوچک

میز و صندلی های غذاخوری کاناپه دار

این میز و صندلی‌ها در دکوراسیون داخلی خانه شما معجزه می‌کنند، این میز و صندلی‌ها به دلیل آن که در یک طرفشان دارای کاناپه هستند، می‌توانند در فضاهای کوچک بسیار کاربردی باشند، این کاناپه‌ها چند عملکرد دارند، اول این که باعث می‌شوند تا ظاهر میز و صندلی های غذاخوری سبک‌تر باشد، هم چنین در زمان مهمان‌داری هم آن‌ها به کمک شما می‌آیند، و نشیمن‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مبل‌های تکی و نیمکتی

صندلی‌های تکی و نیمکتی یکی دیگر از مبلمان نجات دهنده‌ای هستند که می‌توانند به عنوان مبلمان مناسب برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار بگیرند. این صندلی‌های خاص برای سلیقه‌های خاص مناسب هستند.

مبلمان فضاهای کوچک

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب ایده‌هایی برای نورپردازی اتاق‌خواب سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…