تسخیرشده‌ترین نقاط روی کره زمین

۴
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه‎‌ ما داستان‌های ترسناکی در گذشته شنیده‌ایم و از آنها هراس داریم. ولی مطمئنا آشنا شدن با نقاط تسخیرشده‌ دنیا شبیه هیچ کدام از داستان‌های ترسناکی که قبلا شنیده‌اید نخواهد بود.
نقاط تسخیرشده‌ دنیا

کره زمین در کنار تصویری که ما از آن داریم، مکان‌های بسیار جالب و گاهی عجیب دارد که بازدید از آن‌ها و یا حداقل نگاه کردن به تصاویرشان می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما تمام بخش‌های جهان نیز دوست داشتنی نیستند و در این بین شاهد برخی مکان‌هایی هستیم که کاملا ترسناک و البته مرموز هستند. همراه مجله دلتا باشید تا با نقاط تسخیرشده‌ دنیا آشنا شویم.

دژ نظامی بهانگار، هند

دژ بهانگار تسخیر شده‌ترین مکان در سرتاسر هند است. این مکان که به دژ ارواح معروف است، شامل مجتمع دفاعی از خانه‌ها و قلعه‌هایی است که صدها سال متروکه شده‌ٰاند. شایعاتی مبنی بر این است که این مکان خانه‌ جادوگری شیطانی بوده است. هیچکس حتی نزدیک این خرابه‎، زندگی نمی‌کند. نشانه‌هایی توسط شهرداری در این مکان نصب شده که از توریست‌ها عاجزانه درخواست می‌کند که بعد از غروب آفتاب در این خرابه‌‎ها نمانند.

دژ نظامی بهانگار از نقاط تسخیرشده‌ دنیا

قصر شتودوبیسک، فرانسه

بلند‌ترین قلعه فرانسه شاهد دسیسه و توطئه‌چینی، کشتار دسته‌جمعی و نقاطی سمی و زهرآلود بوده است، ولی ناشناخته‌ترین ترور این مکان تسخیر شده، ترور زن سبز بوده است. اکثر بازدیدکنندگان با ناله‌های شبانه این زن روبرو شده‌اند. اگر هم بدشانس باشید ممکن است هنگام پرسه زدن در تالار جلویتان سبز شود. زنی سبز رنگ را فرض کنید که ناگهان بایستد و به شما خیره شود. سپس چهره‎ جوان و پریشانش با صدای فریاد و جیغ جلوی چشم شما آب شود.

قصر شتودوبیسک از نقاط تسخیرشده‌ دنیا

قلعه آرکشوس، اسلو، نروژ

قلعه آرکشوس، حدود ۷۰۰ سال مرکز دفاعی اسلو است. در قرن هجده‌ام از این قلعه به‌عنوان زندانی برای دشمن‌ها استفاده می‌شد و در حین جنگ جهانی دوم، این قلعه مکان مورد علاقه‌ شکنجه بوده است. صدها نفر در این نقطه جان خود را از دست داده‌اند و خیلی‌ها نیز شکنجه شده‌اند. پس تعجبی ندارد اگر این مکان یکی از نقاط تسخیرشده‌ دنیا است. تقریبا تمامی ارواح این مکان اسم دارند!

قلعه آرکشوس از نقاط تسخیرشده‌ دنیا

هتل فیرمونت، آلبرتا، کانادا

هتل فیرمونت عظیم نیز سهم زیادی از مناطق روح‌نشین دنیا دارد. هتلی که میزبان خانواده‌ای است که به قتل رسیده‌اند. اگر به این هتل سفر کنید، عروسی که توسط ساقدوش خود از پله‌ها پایین افتاده و مراسم ازدواج خودش را از دست داده یا خدمتکاری که وسایل شما را تا دم در اتاقتان همراهی می‌کند و وقتی می‌خواهید به او انعامی دهید، غیب می‌شود، میزبانان شما خواهند بود. سفر خوش!

هتل فیرمونت از نقاط تسخیرشده‌ دنیا

قلعه اشرافی واول، لهستان

این قلعه یکی از بهترین و عجیب‌ترین نقاط تسخیرشده‌ دنیا است. بستر سنگی این قلعه با انواع غارها پر شده است. این غارها پر از گور و جسد افرادی است که در گذشته قربانی شده‌اند. گفته شده که نه تنها این قلعه توسط خدایان عصر حجر که در این منطقه فرمانروایی کرد‌اند، تسخیر شده، بلکه روح تمامی شاهانی که در این قلعه نگه‌داشته شده‌اند نیز در این مکان حضور دارند. قلعه اشرافی واول از نقاط تسخیرشده‌ دنیا

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطالب بیشتر در زمینه عجایب جهان، مطلب “چرا نام این پل، پل شیطان است؟” را در مجله گردشگری دلتا بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۳۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…