باواریا؛ سرزمین قصه‌های پریان

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
علاوه بر داشتن دریاچه‌های زیبا و شهرهای رنگارنگ و پر جنب‌وجوش، ایالت باواریا به دلیل وجود قصرها و قلعه‌های حیرت انگیزی شهرت پیدا کرده است که مانند کاخ‌های توصیف شده در افسانه‌های پریان هستند.
3 53 باواریا؛ سرزمین قصه‌های پریان

شاید کمتر کسی پیش از سفر به آلمان، ایالت باواریا را به خوبی بشناسد، یا به عبارتی علت اصلی شهرت این ایالت را بداند. باواریا ایالتی است در آلمان که با داشتن کاخ‌ها و قلعه‌های برافراشته مانند سرزمین افسانه‌های پریان شده است. در این مقاله مشهورترین کاخ‌های باواریا را به شما معرفی می‌کنیم؛ با مجله دلتا همراه باشید.
اطلاعاتی از مشهورترین قصرها را برای شما در ادامه آورده‌ایم که در سفر به این ایالت سحرانگیز و پرهیجان نباید دیدن از آن‌ها را از دست بدهید.

کاخ نوی شوان اشتاین

کاخ نوی شوان اشتاین، قلعه‌ پرهیبتی در میان کوه‌های آلپ در باواریای آلمان است. پادشاه لودویگ دوم دستور ساخت این کاخ را به عنوان یک اقامتگاه و تفرجگاه تابستانی در سال ۱۸۶۹ داد تا به اینصورت، قدرت یک پادشاه را به نمایش بگذارد. در ساخت این قلعه از بروزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است. اتاق خواب پادشاه بی‌نظیرترین و عالی‌ترین آثار حکاکی، نقاشی، موزاییک و تزئینات را در خود دارد؛ همچنین اتاق تخت پادشاهی، سالن آرایش و سالن غذاخوری از دیگر مکان‌های این قصر هستند که طراحی خاص و منحصر به فرد دارند. کاخ نوی شوان اشتاین

کاخ لیندرهاف

این قلعه از کوچک‌ترین قصرهای پادشاه لودویگ در ایالت باواریا است؛ اما تنها قصری است که وی تا زمان اتمام ساخت آن زنده بود و فرصت مشاهده‌ شکوه و عظمت آن را داشت. این قصر که به سبک روکوکو طراحی شده است، به وضوح در طراحی از قصر ورسای مشهور در فرانسه پیروی کرده است. خاص‌ترین بخش این قصر ، سرای آینه‌ها است؛ سالنی انحصاری که محل استراحت ویژه‌ پادشاه لودویگ بود. وی که تمام شب‌ها بیدار بود، از بازتاب هزاران شمع در سالن پر از آینه‌ خود لذت می‌برد. دیگر جاذبه‌های این کاخ شامل خانه‌ مراکشی و همچنین خانه تابستانی موریش با تخت طاووسی است.

کاخ لیندرهاف

کاخ نیمفنبورگ

یکی از پادشاهان و همسرش به مناسبت تولد پسرشان، به معماری دستور ساخت یک اقامتگاه تابستانی در غرب مونیخ را داد. قصر نیمفنبورگ، ساختاری پر از طاق دارد که از هر کمان تا کمان دیگر آن ۵۰۰ متر فاصله است. در عمارت این کاخ، بازدیدکنندگان می‌توانند موزه‌ای از کالکسه‌های قدیمی و همچنین کالسکه‌های باشکوه پادشاه لودویگ دوم را ببینند. خارج از قصر، پارکی ۲۰۰ هکتاری وجود دارد که در گذشته باغی به سبک ایتالیایی بود. اکنون این باغ به سبک انگلیسی طراحی و با مجسمه‌های زیبا، درختان و گل‌ها تزئین شده است.

کاخ نیمفنبورگ

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های جهانگردی، این مکان در ایرلند گردشگران را جادو می‌کند! را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

    چه قشنگ

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…