آپارتمانی زیبا با دکوراسیون تلفیقی

۰
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فضاهایی که به سبک تلفیقی و هماهنگ و درست، ایجاد شده باشند، حس راحتی و آرامش را القا می‎کنند که نتیجه همنشینی های دلچسب عناصر دکوراسیون داخلی آن‎ مکان است.
دکوراسیون تلفیقی

سبک تلفیقی از ترکیب چند نمونه سبک با یکدیگر ایجاد می‎شود. دکوراسیون تلفیقی آپارتمان شما را دل‎انگیز می‎کند. ابتدا ببینید چه نوع سبکی دوست دارید، سپس سبک مسلط و غالب را انتخاب و سبک‎های دیگر را در قالب چاشنی به آن اضافه کنید. سبک تلفیقی که با سلیقه شما یکسان باشد؛ دست شما را در انتخاب عناصر رنگ و سبک، باز می‎گذارد و فضای داخلی خانه شما را منحصربه‎فرد می‎کند.

دکوراسیون تلفیقی

توجه داشته باشید تلفیق سبک‎ها  به معنی بی‎قانونی  و ناهماهنگی نیست. همان‎قدر که باید کلیشه‎ها را دور بریزید، اصول و نکات  طراحی دکوراسیون را هم در نظر داشته باشید. فضاهایی که به سبک تلفیقی و هماهنگ و درست، ایجاد شده باشند، حس راحتی و آرامش را القا می‎کنند که نتیجه همنشینی  دلچسب عناصر دکوراسیون داخلی آن‎ مکان است.

دکوراسیون تلفیقی

می‎توانید برای تلفیق عناصر دکوراسیون، سبک‎ها را به‎صورت متفاوت انتخاب کنید. به‎طور مثال، مبل‎تان روستیک باشد، پرده‎ها کلاسیک و فرش‎ها مدرن. یا رنگ‎های متضاد را تلفیق کنید. برای مثال؛ سه رنگ مشکی، بنفش و قرمز، با تضادی که با هم دارند، کنار هم بسیار زیبا جلوه خواهند کرد. همچنین، قهوه‎ای سوخته، دارچینی و نارنجی، سه رنگ هماهنگ با هم هستند که به خوبی نیز همدیگر را کامل می‎کنند.

دکوراسیون تلفیقی

 می‎توانید کنسول چوبی و روستیک، مبل راحتی و میز غذاخوری صنعتی را تلفیق یا وسایل کلاسیک و مدرن را ترکیب کنید و در کنار هم قرار دهید.

دکوراسیون تلفیقی

 

مجله دلتا برای شما خانه‎ای سرشار از آرامش آرزو می‎کند.

 

در زمینه دکوراسیون بخوانید:

دکوراسیون خانه کوچک

کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی

۷ مدل‎ کمد دیواری جذاب برای اتاق خواب

نکات طلایی در دکوراسیون اتاق کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…