ترفندهایی برای استایل با اعتماد به نفس!

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیای مد اعتماد به نفس با چگونه لباس پوشیدن ارتباط دارد.
استایلی با اعتماد به نفس

لباس پوشیدن با اعتماد به نفس، همیشه در مورد پوشیدن آخرین ترند‌های دنیای مد و فشن نیست؛ باید در مورد لباسی که می‌پوشید، احساس خوبی داشته باشید و در همه موقعیت‌ها با اعتماد به نفس باشید. با مطلب استایلی با اعتماد به نفس همراه مجله دلتا باشید.

استایلی با اعتماد به نفس

ویژگی‌های بدن

بهترین ویژگی‌های بدن خود را پیدا کنید و آن‌ها را به نمایش بگذارید. با برجسته کردن قسمت‌های بدن خود که عاشق آن هستید، احساس اعتماد به نفس خواهید کرد. اگر پاهای زیبایی دارید، دامن‌های چاک‌دار و شلوارهای تنگ تا زیر زانو بپوشید تا فرم پاهای خود را در معرض توجه قرار دهید. اگر اندام کوچکی دارید لباس‌هایی با دیزاین ساده، یک دست و پارچه مینیمال می‌تواند اندام را بزرگ‌تر نشان دهد. خانم‌هایی که فرم ساعت شنی دارند باید سعی کنند کمر باریک خود را برجسته کنند، این در حالی است که بهترین استایل برای اشخاص دارای فرم بدن گلابی، پوشیدن رنگ‌های تیره در پایین تنه است، تا توجهات مستقیما به سمت بالا تنه باشد. فرقی نمی‌کند که فرم بدن چگونه است، روی ویژگی‌های خوب اندام تمرکز کنید.

استایل 

خودتان را محدود به استایلی یک شکل نکنید، ذهن خود را باز بگذارید، آیتم‌های جدید را امتحان کنید و ریسک پذیر باشید.

ترندها 

همه ترندها برای همه فرم‌های بدن مناسب نیست. بنابراین تنها مد روز بودن یک لباس به این معنا نیست که حتما باید آن را بپوشید.

استایل زنانه

 

پارچه 

هر پارچه‌ خصوصیت متفاوتی دارد و نحوه نشستن آن‌ روی هر اندامی متفاوت است. از پارچه‌های خیلی براق دوری کنید که نور زیادی به خود جذب می‌کند و اندام را بزرگ‌تر از خود واقعی نشان می‌دهد. پارچه مناسب با رنگ و برش درست به راحتی می‌تواند چند کیلو از وزن شما کم کند.

رنگ‌ها

مردم به رنگ‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند و رنگ‌ها باعث ایجاد خلق و خو و واکنش‌های خاصی می‌شود، بنابراین یاد بگیرید که کدام یک از رنگ‌ها باعث بهتر شدن سریع خلق و خو و اعتماد به نفس شما می‌شود. رنگ‌های مناسب خود را پیدا کنید و چگونه استفاده کردن آن‌ها را یاد بگیرید.

احساس راحتی در لباس

پوشیدن لباس راحت به صورت مشخصی باعث می‌شود که شما احساس راحتی و آسودگی داشته باشید اما اشتباه نکنید، این مسئله در مورد پوشیدن لباس راحت نیست، بلکه در مورد احساس راحتی در لباسی است که می‌پوشید.

رفتار درست 

اینکه نشان دهید در لباس خود راحت هستید، باعث می‌شود تا عدم تناسب و تمام نقص‌های چهره که در مورد آن‌ها احساس بدی دارید، کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “تیپ و استایل اصولی با شلوار جین” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…