بهار امسال را با سرهمی (jumpsuit) شروع کنید

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مانند پیراهن، جامپسوت هم استایل‌های بسیار متنوعی دارد، پس بخش عظیمی از خوش استایل بودن با جامپسوت در مورد این است که مدل مناسب خود را پیدا کنید.
بهار امسال با سرهمی

باید بگوییم سرهمی یا جامپسوت همیشه راحت‌ترین لباس برای پوشیدن و ست کردن نیست. تنها کافیست لباس‌های نامناسب را با آن ست کنید یا اکسسوری‌های اشتباه انتخاب کنید، آن موقع است که استایل شما از فوق مد به قعر مد سقوط می‌کند. با مطلب بهار امسال با سرهمی همراه مجله دلتا باشید.

بهار امسال با سرهمی

  • جامپسوت رسمی

درست است که پیراهن می‌تواند انتخابی مطمئن برای ظاهری مناسب باشد، اما کم پیش می‌آید که تاثیری مانند سرهمی روی دیگران داشته باشد. جامپسوت می‌تواند به اندازه پیراهن زیبا و شیک باشد. سرهمی زیبا و خوش‌دوخت انتخاب کنید که به زیبایی روی بدن می‌نشیند و با اکسسوری این استایل را تکمیل کنید.

  • جامپسوت غیررسمی

سرهمی انتخابی مناسب برای تغییر دادن استایل زنانه همیشگی است. به طور خاص، جامپسوت‌های آزاد که دور کمر بند دارند و کشی است، به طور کلی برای هر استایلی مناسب خواهد بود. برای استایل غیررسمی از کفش‌های تخت، کتانی، صندل بنددار با سرهمی استفاده کنید. 

  • جامپسوت و اکسسوری

کافی است اکسسوری اشتباه با این لباس انتخاب کنید تا کل ظاهر بهم ریخته و نامناسب جلوه کند. توجه ویژه‌ به کفش‌، جواهرات و کمربند داشته باشید. این استایل خاص، نیاز به اکسسوری دارد تا به زیباتر شدن آن کمک کند. پس آن اکسسوری را انتخاب کنید که به خوبی با سرهمی هماهنگ باشد.

۱- کمربند

کمربند یکی از اکسسوری‌های حیاتی برای زیباتر شدن سرهمی است. با اضافه کردن یک کمربند به جامپسوت با روشی بسیار زیبا کمر خود را در معرض توجه قرار می‌دهید. پیشنهاد می‌کنیم که کمربندی با رنگ متضاد سرهمی بپوشید. جهت داشتن استایلی منسجم و هارمونیک، سعی کنید رنگ کمربند خود را با کفش‌ها ست کنید.

بهار امسال با سرهمی کمربند

۲- جواهرات

سرهمی در حالی که استایلی خاص دارد، اما گاهی می‌تواند بدون هیچ اکسسوری جسورانه‌ای کمی ساده و عادی به نظر برسد. از آن‌جایی که جامپسوت لباسی یک تکه است، ممکن است بدون اضافه شدن بُعد و جلوه‌، کمی زیبایی خود را از دست بدهد. جواهرات به عنوان مرکز توجهی ثانویه برای این استایل عمل می‌کند. جواهرات خاص مانند گردنبند بلند یا گوشواره‌های آویزی بزرگ. انتخاب کنید.

  • رویه لباس و اکسسوری

پوشیدن یک لایه روی سرهمی می‌تواند کمک کند تا در عین راحتی استایل زیباتری داشته باشید. بهترین لباس برای پوشیدن روی سرهمی، کت چرم یا جین است. پوشیدن سرهمی زیر مانتو بسیار استایل ترندی و خاص بهار و تابستان امسال است.

بهار امسال با سرهمی کت

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی استایلی متفاوت با رنگ خردلی را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…