استایلی به سبک قرن‌های گذشته؛ اما همچنان زیبا

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهم نیست که هر دهه چه ترندی می‌آید، مد و بروز بودن در قید زمان نیست، همان چیزی است که همیشه جایگاه خود را در دنیای مد و فشن نگه می‌دارد.
استایل کلاسیک استایلی به سبک قرن‌های گذشته؛ اما همچنان زیبا

ترندها مناسب همه افراد نیست و الزاما نسخه بهتری را از شما نمی‌سازد. هنوز بسیاری از مردم کاملا مفهوم استایل کلاسیک را درک نکرد‌ه‌اند. آنها ممکن است فکر کنند استایلی خیابانی با شلوار جینی ارزان قیمت و تیشرتی ساده همیشه بروز خواهد بود. اگر لباس شما شیک نیست، پس احتمالا کلاسیک هم نیست. ما در مجله دلتا این استایل را به سه دسته ساده تقسیم کردیم، با ما همراه باشید.

استایل کلاسیک

  • لباس کلاسیک

لباس کلاسیک بیشتر در مورد سادگی در استایل و دیزاین است. در تئوری، ست کردن بلوز سفید با دامن نوک مدادی می‌تواند، لباسی کلاسیک باشد. اگرچه این ست لباس می‌تواند بدون هیچ ریسکی شیک به نظر برسد اما می‌تواند کمی هم خسته کننده باشد. هنگامی که به مد و فشن در دهه‌های ۲۰ و ۳۰ نگاه می‌اندازیم، می‌بینیم که خانم‌ها در آن زمان توجه بیشتری به جزئیات داشتند. آنها از دستکش، روسری و البته جواهرات استفاده می‌کردند. مدل موها و آرایش همیشه با جزئیات هماهنگ بود. به همین دلیل استایل زنانه بسیار شیک، مرتب و منسجم دیده می‌شود. هنگامی که می‌خواهید لباس بخرید، حتما مطمئن شوید با پارچه‌های خوب دوخته شده باشد. استایل کلاسیک در مورد استفاده از رنگ خاصی نیست. برای مثال، ترند کت به عنوان یک لباس کلاسیک در نظر گرفته می‌شود.

  • میکاپ کلاسیک

عنصر اصلی در میکاپ کلاسیک خط چشم است. خط چشم کلاسیک می‌تواند با مداد چشم مشکی، خط چشم مایع یا ژلی کشیده شود. برای کشیدن خط چشمی ملیح‌تر، از سایه چشم مشکی استفاده کنید. اگر پلک‌های افتاده دارید، خط چشم را داخل خط مژه بالایی بکشید و دم آن را در زاویه ۴۵ درجه ادامه دهید. برای آرایش روزانه، لب‌های قرمز ممکن است توجه‌های زیادی را جلب کند. آن رنگ رژلبی را انتخاب کنید که مکمل رنگ لباس شما است.

  • مدل مو

برای کامل کردن ظاهر کلاسیک خود باید مطمئن شوید که موها صاف و براق است. سشوار کردن معمولی می‌تواند انتخابی زیبا و ساده باشد. با سشوار کردن مو مدل مویی زیبا و صاف خواهید داشت. اگر موهای شما کوتاه است، از درست کردن هرگونه مدل موی شلوغ و بهم ریخته خودداری کنید.

استایل کلاسیک مدل مو

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ترند حجاب در سال ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟ را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۳۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…