استایلی متفاوت با رنگ خردلی!

۱
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بی‌شک زرد خردلی در حال حاضر یکی از رنگ‌های بسیار محبوب است.
استایلی با رنگ خردلی

این رنگ ساده‌ای برای ست کردن استایل نیست، به همین دلیل ممکن است کمی در مورد آن نگران باشید. در این مطلب از مجله دلتا ایده‌هایی برای استایلی با رنگ خردلی ذکر شده است که نگرش شما را نسبت به این رنگ عوض می‌کند. با ما همراه باشید.

استایلی با رنگ خردلی

شلوار زرد خردلی

واقعیت این است که این رنگ شلوار برای همه انتخابی عالی است! تنها لازم است مدل شلوار مناسب با اندام خود را پیدا کنید. می‌توانید مدل فاق بلند راسته یا حتی شلوار کوتاه گشاد را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از رنگ‌های خنثی مانند مشکی یا سفید، تناژ رنگ زرد استایل را کم کنید. همچنین این رنگ را با رنگ‌های صورتی، ارغوانی و غیره ست کنید.

کت و شلوار زرد خردلی

کت و شلوار زنانه لباسی بسیار جذاب است و برای تیپ رسمی، مراسمی غیررسمی در بعد از ظهر یا حتی شب مناسب است. اگر به روش غیررسمی آن را می‌پوشید، می‌توانید آن را با کتونی ست کنید. برای لباس شب می‌توانید آن را با بلوزی شیک، کفش پاشنه بلند و کیف دستی امتحان کنید. این لباس همچنین با رنگ زرد خردلی معرکه به نظر خواهد رسید.

استایلی با رنگ خردلی کت و شلوار

کیف‌های خردلی

اگر احساس می‌کنید که استایل زنانه شما بسیار ساده است و به چیزی برای خاص شدن نیاز دارید، کیف زرد خردلی روشن شما را نا امید نخواهد کرد. کیف خردلی حال و هوایی کاملا متفاوت به ظاهر شما می‌دهد. می‌توانید فرم و اندازه کیف را بر اساس ترجیح و نیاز خود انتخاب کنید.

پیراهن رنگ خردلی

پیراهن لباسی پر کاربرد است و می‌خواهیم به شما پیراهن خردلی را توصیه کنیم. خردلی رنگی سرزنده است که زیبا به نظر می‌رسد و برای پوست‌های مختلف مناسب است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “روسری ساتن خود را زیباتر ببندید” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…