ترند زیورآلات ۲۰۲۱ که استایل شما خاص‌تر می‌کند!

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحان مد و فشن بر این باورند که یک لباس تکراری و ساده، همراه با یک اکسسوری یا زیورآلات جذاب، استایل و لباس را زیبا و کامل‌تر می‌کند.
ترند زیورآلات 2021

اکسسوری و زیورآلات همیشه راهی عالی برای تغییر و بهبود کامل استایل است. هنگامی که نوبت به استفاده از اکسسوری می‌رسد، باید جسورانه و خلاقانه فکر کنید. در این ترند اکسسوری حتی زیورآلات ظریف همه چیز خاص و جالب است،  ترند زیورآلات ۲۰۲۱ هیجان انگیز و بیشتر در مورد داشتن ظاهری جالب است که هنوز هم شیک و زیبا به نظر می‌رسد. با مجله دلتا همراه باشید.

ترند زیورآلات ۲۰۲۱

گوشواره تک

امسال گوشواره‌های در اندازه‌های بزرگ بسیار محبوب شده است. فکر می‌کنم ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

ترند زیورآلات 2021 گوشواره

زیورآلات حیوان شکل

اگر به دنبال اکسسوری خاص‌تر و جالب هستید که کمی عجیب نیز باشد؛ این ترند مناسب شما است. گردنبند، گوشواره و انگشترهای الهام گرفته شده از حشرات و حیوان‌ها با زرق و برق بسیار زیادی وجود دارند.

 زیورآلات رنگارنگ

زیورآلات با انواع رنگ‌ها روشن و مهره‌های جالب رنگی برای این فصل محبوب است. گردنبند، دستبند و انگشتر در رنگ‌های روشن جوان پسندانه‌ای وجود دارد که ظاهر شما را بسیار جالب می‌کند.

گردنبند زنجیری ضخیم

در سال‌های اخیر زنجیرها برگشته‌اند تا دنیای ترندهای اکسسوری را در دست بگیرند. فرقی نمی‌کند که استایلی مینیمال داشته باشید یا بزرگ و نمایشی، آن چیزی که به دنبالش هستید در این ترند پیدا خواهید کرد. می‌توانید زنجیرهای ساده یا ضخیم انتخاب کنید و یا از چندین زنجیر روی یکدیگر استفاده کنید.

ترند زیورآلات 2021 زنجیر

دستبند بزرگ و پهن

‌دستبند‌های پهن که در گذشته به النگو معروف بودند دوباره به دنیای مد برگشته‌اند. این دستبندها بسیار زیباست و استایل زنانه را خاص‌تر از همیشه می‌کند.

گردنبند بلند

گردنبندهای بلند مادربزرگ‌ها نیز به سال ۲۰۲۱ آمدند و خاص‌ترین چیزی که می‌تواند درباره آن گفت، شیکی و زیبایی است که بدون هیچ تلاشی به ظاهر شما اضافه می‌کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی خرید لباس و شیک پوشی با صرفه جویی در هزینه را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

    مرسی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…