پیراهنی مناسب تمام موقعیت‌ها!

۴
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از پیراهن‌های مورد علاقه و پرطرفدار در استایل خیابانی، پیراهن سفید است.
پیراهن سفید

پیراهن سفید دکمه‌دار به راحتی با همه چیز ست می‌شود و برای استایل رسمی و یا غیررسمی آخر هفته یا حتی بیرون رفتن‌های شبانه با دوستان نیز مناسب است. ما استایل‌های خیابانی و بیرونی ست شده با پیراهن‌های سفید را گردآوری کردیم تا بتوانید برای تمام موقعیت‌ها از آن‌ها الهام بگیرید. با مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن سفید برای مهمانی 

پوشیدن پیراهن‌های سفید نازک، امسال یکی از بزرگ‌ترین ترندها است و برای آن دسته از کسانی که دوست دارند بروز باشند، چالش ‌برانگیز خواهد بود.

پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را داخل دامن کوتاه جین قرار دهید و آن را با یک جفت صندل بدون پاشنه زیبا و کیف دستی ست کنید.

استایلی فوق‌العاده شیک با لباس‌های مشکی و سفید برای خود داشته باشید، البته تا زمانی که آنها را به درستی با یکدیگر بپوشید. برای تکمیل این استایل صندل‌های بند‌دار که کمی قد شما را بلندتر می‌کند را بپوشید.

برای داشتن استایلی شیک و در عین حال زیبا، پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را با یک دامن فون خال خالی و کفش قرمز بپوشید و از رژلبی با رنگ روشن استفاده کنید.

شلوار جین بوی فرند که یکی از لباس‌های مناسب برای آخر هفته است که می‌توانید با آن به طور شگفت‌انگیزی استایل رسمی بسازید. این شلوار غیر رسمی با پیراهن کلاسیک که داخل آن قرار گرفته بسیار جذاب و رسمی به نظر می‌رسد.

پیراهن سفید و جین

یک پیراهن آستین بلند سفید با حاشیه دوزی زیبا در شلوار مجلسی قرار گرفته و روی آن کمربندی خاص، محکم بسته شده می‌تواند، استایلی برای شامی رسمی یا مهمانی در شب باشد.

پیراهن سفید با حاشیه دوزی چین‌دار را داخل دامن بلند پرپی چهارخانه‌ای قرار بدهید و در هر مراسمی بدرخشید.

دامن چرم را با پیراهن سفید دکمه‌دار زنانه و کیف دستی باکیفیت ست کنید تا استایلی پرکاربرد و تقریباً مناسب برای همه جا داشته باشید.

برای استایل جسورانه، پیراهن سفید پفی را با یک شلوار چرمی اسلیم فیت ست کنید و با کفش پاشنه بلند و کیف دستی شیک اسن استایل مهمانی را تکمیل کنید.

پیراهن سفید حتی در استایل اسپرت

ترند لباس‌های اسپرت و ورزشی این روزها در دنیای مد و فشن بسیار پرطرفدار است. با پوشیدن یک پیراهن کلاسیک به همراه یک شلوار ورزشی، استایل خیابانی منحصر به فرد برای روزهای غیر رسمی و آخر هفته ‌داشته باشید.

این استایل جذاب با شلوارک و پیراهن دکمه‌دار به جای تیشرت ساده معمولی راهی عالی برای شیک به نظر رسیدن است و همچنین برای روزهایی که هیچ مناسبت رسمی وجود ندارد خواهد بود.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “انواع مدل‌های بستن دستمال سر و هدبند” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۳ ب٫ظ

    wow🤩😍👏🏻🤗

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

      خیلی ممنونم

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…