کتانی سفید را با چی بپوشیم؟

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کفش کتانی سفید با زیره ضخیم که به خانم‌های قد کوتاه ظاهری بلندتر می‌دهد و هارمونی و تعادل لازم با انواع شلوارها دارد.
کتانی سفید

تغییرات بسیار وسیع استایل و لباس‌های مد روز در سال‌های اخیر باعث شده که خانم‌ها سردرگم شوند و این پرسش که چگونه و با چه لباس‌هایی، می‌توانند از کتانی سفید استفاده کنند، پیش بیاید. این مطلب مجله دلتا راهنمای انواع استایل‌های مختلف از جمله شلوارهای جین گشاد، شلوارهای دمپا گشاد و شلوارهای راسته و… با کتانی است. با ما همراه باشید.

انواع استایل با کتانی سفید

  • لگ‌های چرم

اگر بخواهید لگ چرم را برای یک موقعیت روزمره و راحت بپوشید، کفش‌های پاشنه‌بلند را کنار بگذارید و یک جفت کتانی سفید بپوشید! کفش‌های سفید بهترین گزینه برای تلفیق یک استایل شیک با یک ظاهر روزمره و راحت است.

  • شلوار جین گشاد

شلوار جین گشاد در فصل حاضر یکی از جذاب‌ترین ترندها است. اگر قد بلند هستید، کتانی تخت ورزشی برای شما بسیار مناسب است و اگر قد کوتاهی دارید، از کتانی لژدار استفاده کنید. بنابراین کتانی لژدار سفید بهترین گزینه برای این شلوار است.

کتانی سفید جین

  • پیراهن

Adida Superstars کتانی بسیار متنوع و کاربردی است. این کفش‌ یکی از بهترین گزینه‌های کتانی سفید بوده که می‌توانید آن‌ را تقریبا با انواع پیراهن‌های امروزی و مدرن بپوشید و یک ظاهر کلاسیک و ترندی داشته باشید. کفش‌های Asics Gel-Kinsei OG’s هم یکی دیگر از کفش‌های سفید بسیار محبوب برای ظاهری راحت و مدرن است. این کفش‌ را برای تمام طول روز همراه با ژاکت‌های جین ملوانی گشاد، بلوزهای ابریشمی و بپوشید.

  • چهارخانه

پیراهن چهارخانه و شطرنجی از جذاب‌ترین ترندهای امسال است. رنگ‌های اصلی برای چهارخانه‌ها معمولا رنگ‌های طیف خاکستری ملایم، طیف سرمه‌ای و آبی است، برای داشتن ظاهر شیک و رسمی، با کفش‌های تیره  و برای داشتن ظاهر راحت اما هوشمندانه، با کفش سفید بپوشید. برای بهار و تابستان، چهارخانه و شطرنجی را روی دامن‌های بسیار کوتاه و بانمک بپوشید و با کتانی‌های سفید این استایل را تکمیل کنید.

  • تاپ‌ها

وقت آن می‌رسد که تاپ‌های بالانافی آستین پفی با رنگ‌های ملایم پاستیلی را با جین‌های رنگ روشن و کتانی سفید همراه کنید. برای داشتن کفشی سبک، کتانی Zoom Gravity از برند نایک را انتخاب کنید، که برای مسافرت یا روزمره بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی خرید لباس و شیک پوشی با صرفه جویی در هزینه را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…