درخشش ظاهر با شلوار اسلش زنانه!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این فصل شلوار اسلش زنانه در نمایش‌های مد متعددی حضور داشت.
شلوار اسلش زنانه

شلوار اسلش زنانه را این روزها می‌توان در همه جا و همه وقت پوشید! بنابراین اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید اغلب اوقات شلواری راحت‌تر از جین یا کتان بپوشید، در ادامه این مطلب مجله دلتا ایده‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم تا ظاهری متفاوت و شیک داشته باشید. با ما همراه باشید.

شلوار اسلش زنانه

این فصل شلوار اسلش در نمایش‌های مد متعددی حضور داشت، پس این یک سرمایه گذاری در ابعاد جهانی است و به جای آن که برای تکمیل استایل زنانه با شلوار اسلش از سویشرت استفاده کنید، بهتر است از یک تیشرت راحت، یک ژاکت جین یا ژاکت چرم استفاده کنید تا ظاهرتان خاص‌تر شود.

  • استایلینگ

با پوشیدن شلوار اسلش ابریشمی با رنگ روشن و خیره‌کننده که به اندازه پر سبک باشد استایل بوهو را امتحان کنید تا علاوه بر داشتن یک ظاهر افسانه‌ای، احساس راحتی بیشتری هم داشته باشید. برای داشتن یک ظاهر زنانه و شاداب، بر روی این شلوار یک بلوز یا تیشرت نخی سفید بپوشید.

شلوار اسلش زنانه

  • آراسته 

گاهی اوقات شلوار اسلش زنانه را با ظاهری بسیار آراسته می‌پوشید (موهای مرتب و صورت را به زیبایی آرایش می‌کنید تا در عین راحتی شلخته و نامرتب دیده نشوید).

  • کفش‌ها

کفش‌ها تاثیر زیادی روی هر استایلی دارند. کفش‌هایی با طرح‌ پلنگی بپوشید تا ظاهری امروزی و مد روز داشته باشید.  ترکیب شلوار اسلش با تیشرت سفید و یک جفت کفش کتانی را امتحان کنید. رنگ کفش را با رنگ شلوار ست کنید تا پاها کشیده‌تر به نظر برسد.

  • تک رنگ

شلوار اسلش و تاپ ست مشکی را با شال بلند روشن و طرح‌دار بپوشید تا اثر رنگ مشکی را خنثی کرده و ظاهری خیره کننده به استایل زنانه بدهد.

لایف استایل (life style)

می‌توانید با این شلوار سبک، استایل خود را شخصی‌تر کنید.

  • رنگارنگ

اگر از شلوار اسلش طوسی و مشکی خسته شده‌اید، ترکیب رنگ‌های قرمز، زرد، سبز، آبی، بنفش و صورتی را با یک کت شتری رنگ همراه کنید تا ظاهری شیک و خاص داشته باشید!

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی با کفش لژدار بدرخشید را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…